Recenze (65)
The Mandalorian - Kapitola 1: Mandalorian (2019) (epizoda)
Vypadá to dobře. SW je z toho cítit jako prase. Jen tak dál!
Vdovy (2018)
Aneb nepodceňujte své ženy.
Smrtelné stroje (2018)
Dobrý námět, začátek zajímavý a pak najednou vše špatně.
Než jsem tě poznala (2016)
Perfektní. Emilii Clark role sedla přesně.
Bumblebee (2018)
Když opomenu, že tu máme několikátý film z tohoto prostředí, tak musím poznamenat, že nejlépe zpracovaný, škoda, že toho nebylo více z prostředí na Cybertronu, protože transformeři nejlépe ze všech těchto filmů přivolali vzpomínky na animované transfromers mého dětství. Jinak je to pořád dokola to co už tu bylo a nic nového to nenese.
Milada (2017)
Panebože, tak silný příběh a tak zle natočený. Naprosto bez náboje, žádné napětí, herecké výkony jak z dokumentárního cyklu na čt. MH si zasloužila lepší zpracování.
Máš ji! (2018)
Jedna z nejlepších bláznivých komedií poslední doby.
Jurský svět: Zánik říše (2018)
Miluji tenhle svět, když jsem byl malý mohl jsem vidět Jurský park pořád dokola.. a bohužel toto je už pořád to samé dokola a nic nového to nepřináší.
Hotel Transylvánie 3: Příšerózní dovolená (2018)
Už tolik netáhne jako první díl, ale stále pořád zábavné. Doufejme, že nebude další díl :D
Coco (2017)
emocionální animovaný rodinný příběh!