Recenze (107)
Deadpool 2 (2018)
To, co je dobrý, je fakt dobrý. Bohužel i to, co je špatný, je fakt špatný.
Prezident Blaník (2018)
Dávkování ve formě seriálu mi přijde o dost lepší.
Skřítek (2005)
Vlastně to neni ani tak hrozný, ale proč tam byl ten skřítek? :D
Liga spravedlnosti (2017)
Čert a hejno komárů? Paskvil.
SuperStar 2018 (2018) (pořad)
Cringefest
Atomic Blonde: Bez lítosti (2017)
Škoda, myslim, že chápu, o co se snažili, bohužel se to nepovedlo.
Stranger Things - Season 1 (2016) (série)
Příběhy krvelačné masožravky ze zasoplené dimenze s pár přehrávajícími ufouny a supertajnými agenty v gumákách. Ale jinak ucházející.
Mlčení (2016)
Škoda toho tydýta v hlavní roli, ten může po svém výkonu v Hacksaw ridge hrát už tak maximálně slaboduché.
Zahradnictví: Rodinný přítel (2017)
Vzhledem k hodnocení, jaké to má, a vzhledem k tomu, jak cením ostatní nedávná "díla" tvůrců, jsem k tomuto přistupoval s tím, že se dvě hodiny masochisticky porochním v návalech trapnosti. Nakonec jsem z toho byl ale poměrně zmatený. Musel jsem pořád přemýšlet nad jednou věcí - jestli by veškerá ta neoddiskutovatelně přítomná prkennost nebyla vlastně typická i pro reálné situace tohoto druhu, tedy jestli by "obyčejný" člověk sám chtě nechtě v obdobných situacích nesklouzával jen k otřepaným frázím a ke špatnému herectví? Nakonec si spíš myslím, že ne, ale vlastně pořád úplně nevím :D
Dunkerk (2017)
Ptákovina. Film, který nevzbudí buď žádnou emoci, nebo jen tu, kterou z vás doslova vymlátí monstrozitou provedení, a který není zároveň ničím jiným, než pouhým obřím, tupým a místy (nechtěně) vtipným schématem - třeba ten tupoun vandrující po mole, co pateticky glosuje. Jediná povedená byla "vzdušná část". Prostě další z výplodů blba tvořícího "hluboké" filmy pro masy, po kterých vám obvykle chvíli zůstanou oči zvlhlé z vizuálních orgií, krvácejí ušní bubínky a sem tam máte možná i pocit "cože jsem to zase neviděl z veledílo", který však odezní nejpozději v tom okamžiku, ve kterém se nad tím poctivě zamyslíte.