Recenze (297)
Poslední lovci (2010)
Zajímavý dokument o tom, jak někteří lidé žijí stále ve středověku. Smutný, chudáci savci a ryby:(
Hon na čarodějnice (2011)
Nicolas Cage si hraje na Gladiátora a Johanku z Arku dohromady. Vyvrbí se z toho nová teorie o španělský inkvizici, paráda, dobrý béčko.
Neandrtálská apokalypsa (2015) (TV film)
Tento dokument by šlo zkrátit na 1 díl, ale jinak ok, jen jsme si potvrdili, že až to bouchne, jsme všichni v pr....
Tchán (1979)
Jeden z nejhorších československých filmů, které jsem takhle jednu neděli jedním okem protrpěl. Toho, kdo by tomuhle chtěl celou tu hodinu věnovat plnou pozornost, upřímně lituji.
Apokalypsa: 1. světová válka (2014) (seriál)
Tento dokument má všechno a i přes nepříliš kvalitní autentické záběry mě vždy mrazí v zádech, informační hodnota je 100%.
Dědictví aneb Kurva se neříká (2014)
Vypitej mozek Bolka Polívky napsal scénář a podle toho to dopadlo. Tak jako zkrachovala Bolkova farma, zkrachovalo i Dědictví. Natož, že se jedná o komedii to vůbec není vtipný a zbytek je jen zrcadlící se odraz toho, co se honí v mysli vypitího Bolka, což nikoho nezajímá.
Co je šeptem... (2005)
Šíleně né vtipná romantika s nejhorší herečkou všech dob v hlavní roli. Tahle ženská má prostě pohyby, výraz a celkový projev na instantního facáka za každý okolnosti.
Soudkyně Barbara (2015) (pořad)
Teď se pro změnu posrali i Češi....větší blbost svět neviděl. Být producent něčeho takového, tak se snad hanbou propadnu. Zinscenované případy ze soudní síně působí opravdu směšně a je vidět, že lidé, kteří toto vyprodukovali, nikdy soud neviděli ani z dálky.
Aféry (2010) (seriál)
Slováci se asi posrali...Herci hrají domácí hádky a diváci mají věřit, že je to jako doopravdy a oni se ty herci ještě tváří, že to fakt doopravdy je a celý je to postavený tak, že to vlastně celý doopravdy je, těžkej vrchol toho, co se dnes může v televizi vysílat.
Sully: Zázrak na řece Hudson (2016)
Poslední 3 filmy od Clinta Eastwooda, které jsem viděl, se mi doopravdy moc moc líbily (Americký sniper, Grand Torino a Sully: Zázrak na řece Hudson). V tomto snímku nešlo o nějaké herecké výkony na Oskary, i když nominování Toma Hankse do hlavní role mi tu sedlo jako hrnec na prdel. Hlavně tu šlo o jednoduché podání zdokumentované havárie letadla a toho, co se dělo poté, dále o přiměřenou stopáž snímku vzhledem k tématu, což vše bylo splněno bezezbytku na jedničku.