Recenze (437)
Benga v záloze (2010)
Po shlédnutí téhle super komedie se dá říct jen jedno. Jak padlo v jedné hlášce, asi potřebuju teď cétéčko.
Oko bere (2008)
Těšil jsem se na velký karetní film a shlédl nakonec nudu jako kanec pro adolescenty, kteří v noci online na Holdemu si hrajou na Negreanu a nejradši by se jen váleli s prachama, tequilou a striptérkama na Seychelách. Studentíky tohle nadchne, já počítal akorát kdy u toho usnu, takovýhle oko jsme hráli už ve školce pod stanem. Při obsazení Spaceyho a Fishburna bych čekal víc, škoda.
Tropická bouře (2008)
Kundibály tak to bylo fakt dobrý, dlouho mě nic z filmů tak nepřekvapilo, já si chystal nějakou oddychovou béčkovou komedii a ono taková pecka. Parádní sestava.
Železná srdce (2014)
Rudý - Fury, Apem - Norman..podobnosti jiných filmů tu jsou hodně, i tak se mi to moc líbilo a myslím, že Pitt a jeho furie je po Bitvě v Ardenách druhý nej tankový film.
Mafiánovi (2013)
Jenom škoda, že při tom jak drsně a vtipně chránil Tommy pár roztleskávaček, jsem čekal že chránit Bobbyho bude větší řachanda na bránice smíchu.
Krotitelé duchů (2016)
Velebnosti sodoma gomora. No to už je do nebe volající. Nečekal jsem žádnej remajk na Oskara, ale totok. Kuchyňky z penny marketu zřejmě přestalo bavit slzet u vykradenýho Kristijánka Grejovic a tak si řekly asi vypnem Sama doma a stvoříme si popolušku míchanou postradatelnýma. Fajn, chtěli jste si strkat místo vibrátoru do rozkroku nukleární samopal jak to v jedný scéně až okatě připomínalo a zaslzet si u závěrečný scény kdy skočím pro svou upa nejbestofejší kamošku, nic proti. Ale proč jste kvůli tomu museli ničit tak kultovní komedii a vykrást z ni co se dalo nechápu. Filmaři v dnešní době už zřejmě neví kam sahat, tak si řeknou fajn mixnem Godzillu, Apokalypsu a Chuckieho, přidáme špetku drsných vtipných Expendables, zalijeme omáčkou efektů a známé muziky a zahustíme obsazením poskládaným jako Spice girls / bloncka, drsňačka, černoška, slušnačka/ abychom upoutaly všechny cílové skupiny patnáct plus a viola film je na světě. Mimochodem náhoda že se jedna podobá až moc na Jenn Aniston jak visáží tak pokusy o vtip? No pro patnáct plus určitě, ale jinak nechápu jak se k tomu Akroyd a spol.mohli propujčit. Vlastně oni s Hemsworthem tam byli jediní za co stojí aspoň tu hvězdu dát. Ale po Sedmi statečných a tomuhle veledílu s nejlepšími komiky současnosti jak to někdo trapně nazval se začínám bát pouštět remaky. A to se chystà Pobřežní hlídka..tu zřejmě zacílí na lesbičky a důchodce, protože to je asi poslední cílovka do které se zatim nikdo nepustil aby zvýšil sledovanost. Pomáhej nàm pànbu.
Láska a jiné závislosti (2010)
Přidat tam více vtipu na téma vynálezu Viagry a je z toho kultovní komedie. Ubrat těch postelových scén a je to na 5 hvězd film o lásce. Takhle je to jen za 4, i tak skvělé. Jen Jake mi k Anči nesedí, ale to bude tím že u něj jsem nikdy nechápal co na něm kdo vidí.
Velký draft (2014)
Kevin mě po dlouhé době posadil na prdel a ukázal, že vynikající sportovní film se může natočit aniž proběhne jediný hráč přes hřiště. Konec sice předvídatelný, ale od začátku vysněný.
Šéfové na zabití 2 (2014)
Lepší zápletka oproti jedničce ale už méně komická, hlavní trojka už se místy až moc snaží. Vedlejší trojice ovšem mega ujetá.
Šéfové na zabití (2011)
Parádní výkony nadržené Jennifer, drsnýho Kevina a matkychtivýho Jamieho, hlavní trojice mi ale nepřijde tolik komická jak tu každý píše. I tak supr.