Recenze (74)
Poslední zůstává (1996)
Hodně dobré, doonce výborné. Ale chce to sledovat jako já. Všichni víme, že toto je už druhý remake od Kurosawového Ochránce, kterého jsem viděl jako první, pak Pro hrst dolarů a nakonec tento film. S časovým odstupem, samozřejmě. Je kratší než předchozí dva, dost syrový a svižně natočený, uteče jako voda.
Expanze (2015) (seriál)
Po dvou dílech maximální spokojenost. Děj mě vcelu vtáhl, ale hlevně jsem se zamiloval do toho prostředí, ve kterém se odehrává. Pro mňa neskutečně cool. Tak uvidíme, doufám že nezklame, našlápnuto má dobře.
Mušketýr (2001)
výborná akce, solidní hlášky a pořádný záporák, mě se to líbilo
Dítě číslo 44 (2015)
dal bych čtyři, ale za ten zprasený přeslazený závěr to prostě nejde
Tři mušketýři (2014) (seriál)
pro mě nejlepší filmová produkce mušketýrů, kterou jsem zatím viděl, a nemysím si že názor změním. na tomhle seriálu je fajn, už kromě toho že je točený u nás, se mi líbí hlavně to, že se drží takového toho správňáckého mušketýřství, sympatická parta, u které je jasné, že vyřeší úplně všechno. A to mám rád, to mi nevadí :)
Tým jedna (2013)
i když mi k tomu nejspíš pomohlo požívání obveselujících zelených látek, tak jsem se vážně dost zasmál, teda až na to celkové rozuzlení, to už bylo za hranicí i na mě
Je třeba zabít Bona (2011)
Muzika byla super
Chata v horách (2012)
jednoznačně nejlepší ve s vém oboru, a v žánrech kolem, its just a masterpiece
OUTsideři (2014)
Takový milý filmek, sranda to je, i když taková hořká, protože ty nemoci vastně k smíchu vůbec nejsou. Ocenil bych herecké výkony hlavního tria, v čele s Robertem Sheehanem, ti si jako parta "divných" kamarádů vážně sedli.
Whiplash (2014)
příběh nic moc (tím nemyslím jednotlivé scény, ale celkové vyznění), ale ten plešoun valí dobré hlášky a bicí jsou tam hodně super, jak aj muzika