Recenze (595)
Troja (2004)
Historický veľkofilm so všetkým čo k tomu patrí. S takým nabúchaným hereckým mančaftom sa snáď ani nedal natočiť zlý film. Bojová scéna Achilla a Hectora sa mi navždy nezmazateľne zapísala do srdca. Hudba, výprava a tie ostatné veci netreba ani spomínať, pretože tvorcovia mali dostatočné prostriedky a na ničom sa nešetrilo. 10 z 10
The Jungle (2013)
No tak toto nevyšlo. Vedel som, že film bude roztrasený ako babkine kolená, ale veril som dobrému menu pána režiséra, ktorý tento krát sklamal. Celú dobu nič nie je vidno a ak je niečo vidno tak na kamere s nočným videním. Najdesivejším záberom bola scéna ako lezie leopard dole zo stromu a v podstate ani to nebolo vidno. Celý film je o leopardovi, ale záver bol jeden hrozný FAIL. 1 z 10
Neviditelné zlo (2006)
Zo začiatku rozťahané, ale po zvládnutí prvej polhodinky sa človek prepracuje k obstojnému hororu, ktorý mi svojím spracovaním v mnohom pripomínal Polnočný vlak. Záporák Jacob, ktorý je silno ovplyvnený svojou švihnutou a prefanatizovanou matkou mi do tohto filmu sadol na výbornú. Film nie je úplne predvídateľný čo sa týka poradia umierajúcich postáv. Vyťahovanie očí nie je to čo by som považoval za desivé alebo nechutné a tu toho bolo až moc, čiže plno nekreatívneho strkania prstov do očí. Obrovské prekvapenie pre mňa bol úplne famózny záverečný badass kill, tak originálnu a prepracovanú smrť zápornej postavy som už pár rokov nevidel. Film sa radí medzi priemerné s niekoľkými výbornými okamžikmi. 6 z 10
Python (2000) (TV film)
Hlúpy film o obrovskom hadovi, ktorý nenudí a ak sa človek nad ním nezamýšla tak aj pobaví. 1 z 10 za hada.
Zodiac (2007)
Výborná kriminálka inšpirovaná skutočným príbehom sériového vraha. Gylenhaal podal nadpriemerný výkon a ja som mu žral všetko čo vypustil z huby. Napriek tomu, že film má skoro 3 hodiny som sa nijako nenudil. 9 z 10
Purpurové řeky 2: Andělé apokalypsy (2004)
O úroveň akčnejšie, ale aj o úroveň slabšia atmosféra. 8 z 10
Purpurové řeky (2000)
Tento film je tak dobrý až ľutujem, že nemám možnosť si túto knihu prečítať. Jean Reno perfektný ako vždy keď hrá v nejakom mrazivom thrilleri. Vraždy originálne a aj originálne umiestnené. Výborná francúzska kriminálka so skvelým rozuzlením a záverom. 9 z 10
Hannibal - Zrození (2007)
Dej filmu sa vracia k detským rokom života sériového vraha Hannibala kanibala. Nechápem to nízke hodnotenie, pretože film je vynikajúco natočený a nič mu nechýba po hereckej stránke. Gaspard Ulliel sa chopil šance stvárniť Hannibala a urobil dobre, pretože počas čítania knihy som si mladého Hannibala predstavoval dosť podobne. Výborný nápad bola zmena prostredí od Litvy cez Francúzsko až do Kanady, kam sa mladý Hannibal hnal za pomstou. 8 z 10
Červený drak (2002)
Namiesto Clarice sa nám tu objavil Will Graham, ktorý nie je o nič horší. V tomto filme však Hannibal zohráva vedľajšiu rolu a film je viac zameraný na život vraha a jeho psychológiu. Nič to však nemení na výborných výkonoch Hopkinsa a Nortona. Film by som neradil do série o Hannibalovi, pretože je v mnohých veciach dosť odlišný. 7 z 10
Hannibal (2001)
Pokračovanie príbehov nezbedníka Hannibala je o malý kúsok slabšie ako prvá časť, ale aj tak vysoko nadpriemerné,čo sa týka psychologických thrillerov. Talianske prostredie doktorovi Lecterovi výborne sedelo. Scénka s večerou u Clarice je pre mňa nezabudnuteľná. 8 z 10