Recenze (334)
Trumfy Miroslava Donutila (2011) (pořad)
Docela slušný začátek. Těším jaké to bude dál...
K-9, můj přítel se studeným čumákem (1989)
Příjemná oddychovka do každého dne. K-9 a ta pudlice se k sobě hodili. :) 75%
Blonďatá a blonďatější (2007)
Blbá a blbější...
Lalola (2007) (seriál)
Viděla jsem 5 minut u babičky, která se na to někdy ráda podívá, a já jsem chtěla, aby mě radši vystřelila na měsíc.
Pra pra pra (2000) (seriál)
Další "vynikající komedie" s Jiřím Krapolem. Proč se sakra cpe před kameru?!!
Waterloo po česku (2002)
Je to hrůza a kvůli takové sr..ce nebudu bouchat do mé klávesnice.
Panic je nanic (2006)
Dělají z nás úplný blbce a Šárka Vaňková...grrrrrrrrrrrr -200%
Bohouš (1968) (TV film)
Supr nápad na který stačí tři skvělí herci a...pes nebo spíše obrovský hafan :) A ani mi nevadí, že je to černobílé. :))
Divoká řeka (1994)
Vynikající film. Meryl Streep v situaci, v které jsem jí ještě neviděla. Dále Kevin Bacon-skvělé, skvělé, skvělé. Nádherné záběry, dobré herecké výkony a dobrodružství tady rozhodně nechybí. A že Meryl většinu záběrů zvládla bez kaskadérů je pro mě velké překvapení, vůbec bych to do ní neřekla (i když je pro každou špatnost :))
Partička (2011) (pořad)
Vždycky když si sedám k televizi slibuju si, že se nebudu smát. No a po 2 minutách se řežu a řežu a...Prostě já jsem z nich úplně paf. Vynikající improvizační pořad. 150%