Recenze (4 574)
Vlčí lov (2022)
Neuvěřitelně intenzivní ultra úchylná jízda která rezignuje na nějakej příběh a děj a servíruje mega dávku pořád více se stupňujícího násilí. Už první půlka kde se mezi sebou vyvraždí polovina postav stojí za to. Jak nastoupí na scénu něco mezi Frankensteinovým monstrem a Terminátorem tak je definitivně o zábavu postaráno. Korea konečně zase přišla s něčím přímočarým co si na nic nehraje a mě to bavilo a na zbytek zvysoka seru.85%
Ohnivá sedla (1974)
Musím napsat, že to není žádná extrémně šílená parodie i když místy to skáče i do lehce groteskních scén. Ne vždy jsem se s humorem Mela Brookse potkal, ale pár vtipů a narážek který by v dnešní hyper korektní době určitě neprošly je každopádně povedených. Copak jste zešílel? Nevidíte, že je to negr?!60%
Vlak do Busanu 2 (2020)
S jedničkou to má pramálo společného. Je to takový korejský Mad Max v zombie světě. Chválím akci která je dobrá i když místy fakt přehnaná, ale zbytek je úplná blbost a na ten průměr to bohužel nevytáhnu.45%
Divoká banda (1969)
Tak v mnoha směrech to je určitě přelomový film nejen v rámci žánru, ale já jsem se s ním podobně jako Laco poněkud nepotkal. Když bych měl shrnout děj tak to celý stojí na třech velkých akčních scénách přičemž od úvodní akce filmu až do té prostřední se to dost táhne a myslím si, že i to finále mohlo být ještě delší a výživnější. Režiséra Peckinpaha určitě respektuji, ale mám s ním oblíbenější filmy k jejichž repete se rovněž chystám dostat. Tady jsem svůj celkový dojem nezměnil a vidím to tak za 55%
Gwen Stefani - Early Winter (2008) (hudební videoklip)
Asi můj nejoblíbenější song od Gwen z dob kdy jí to ještě seklo. Na klípek se taky moc pěkně dívá a tak i když nejsem asi úplně objektivní, tak za celkový dojem tam tu pětku nakonec střelím.95%
Dívka a moře (2023)
Pěkná reklama na pěknou holku na moři, ale víc už nic. On to už svým komentářem poměrně přesně vystihnul JASON_X a já už k tomu dál nemám vesměs moc co dodávat. Kdo hledá dramatický a život ohrožující situace, tak ať hledá dál. Redfordovo All is Lost je někde úplně jinde.35%
M3GAN (2022)
Prý Chucky pro novou generaci. Tak si tu trapnou panenku nechte tam kde jste jí vzali. Nejsem na to zvědavej.15%
Stahující se smyčka (1984)
Okolo Clinta se stahuje smyčka, ale to si jeho postava svou blbostí dělá vesměs sama a nahrává vrahovi aby ho dostal tam kam chce. Jinak nezáživná nudná kriminálka jakých jsou tucty a když vyjde najevo kdo je vrah a jaký je jeho motiv tak si říkáte, že to přeci sakra mělo Clinta napadnout dřív než dvacet minut před koncem. Finále je takové typicky osmdesátkové, ale celkový dojem nezlepší. Eastwood má spousty lepších filmů než je tenhle.30%
Mayday (2023)
Tak jsem se konečně dokopal ke komentáři. Po loňský bídě naštěstí hned na úvod roku naprostá trefa do černého kterou jsem si na druhý shlédnutí užil ještě víc. První půlka je takový mix seriálů Letecké katastrofy a Ztraceni, ale to mi nepřekáží. Ta druhá přepne do akčního módu a i když tu akce nehraje úplně prim tak je fyzická a kvalitně natočená. Butler tentokrát víc civilní role dalšího Mikea Banninga nečekejte, ale je naprosto uvěřitelný a patří mu velký dík, že jako jeden z mála nespadnul do digitálních omalovánek nebo levných sraček a furt točí poctivý chlapácký filmy z reálnýho prostředí. Palec nahoru.90%
Vražedný ninja (1993)
Kravina všech kravin. Ani nostalgie tomuhle nepomůže k nějakýmu aspoň trochu pozitivnímu hodnocení.0%