Recenze (108)
Případ mrtvého nebožtíka (2020)
Parodie jsou často docela kraviny, což na jednu stranu byl i tento případ, ale na druhou stranu jsem se celkem bavila, dobré herecké obsazení a navíc moc českých parodií není, takže nakonec dávám 3 hvězdy.
Sever (2019) (seriál)
Ten konec je trochu zklamání, ale celkově zajímavý a napínavý seriál
Zoufalé ženy dělají zoufalé věci (2018)
celkem velká ptákovina
Duch (2022) (seriál)
Mě to bavilo, i když to má samozřejmě své mouchy. Je to zas trochu něco jiného a jako víkendovka pro zasmání naprosto fajn.
Comedy Club (2016) (pořad)
Něco pobaví a něco ne. Někdo jen spoléhá, že sprostá slova zařídí vše a ono to tak úplně nefunguje. Každopádně jsem v rámci školení takovou stand-up show zkoušela a vím, že to vypadá jednoduše, ale vlastně je za tím spoustu práce a tréninku.
7 pádů Honzy Dědka (2012) (pořad)
Tyhle pořady běžně nesleduji, ale musím říct, že s Honzou Dědkem mě to celkem baví - má to vždycky moc hezky připravené, hosty nezesměšňuje a vyloženě do ničeho nenutí, je to takové přirozené. Neříkám, že to sleduji pravidelně, ale někdy se dívám.
Mělčiny (2016)
Takových filmů už bylo natočeno zbytečně moc, nic nového to nepřineslo. Moji pozornost to sice udrželo až do konce filmu, ale několik scén mě spíše rozesmálo. Škoda, i kvůli Blake Lively jsem od toho čekala víc...
Dumbo (2019)
Tuhle pohádku jsem jako dítě milovala a moc se mi líbila i takto zfilmovaná.
Trojí život (2018) (TV film)
Taková oddechovka na víkend. Je to sice hnané do extrému, ale pokud od toho člověk nic nečeká, tak se i pobaví. Konec byl ale bohužel docela trapný - kdyby si alespoň odpustili to, že mu obě ženský, po tom, co prochlastaly celou noc, oznámí, že jsou v tom... no prostě podprůměr
Roznese tě na kopytech (2013) (TV film)
Film o tom, co všechno dokáže mladá milenka - to možná je k zamyšlení, ale jinak mě to vůbec neoslovilo, nebavilo.. a nezachránili to ani výborní herci jako Jiří Dvořák, Milan Šteindler a Nela Boudová.