Recenze (3 315)
Barbie (2023)
Věk Ryana a Margot nemá smysl ani zmiňovat. Celý film je dost podivný. Ze všech možných recenzí jsem čekala něco převratného a pokrokového s hlubší myšlenkou, nicméně je to extrémně ohrané a ničím zajímavé. Řekla bych, že by bylo lepší držet se klasiky a poskytnout divákům zábavu a ne nakopávač deprese a zpochybňování sebe sama.
The Venture Bros.: Radiant Is the Blood of the Baboon Heart (2023)
Toto předčilo má očekávání, takže spokojenost.
Zvířata (2022)
Je to dost negativní, nicméně taky moc povedené a procítěné.
Zillion (2022)
Naprostá pecka!
To jsem já, Margaret! (2023)
Film víceméně o první menstruaci. Já to teda takhle extra vůbec neprožívala, takže mi to přišlo trochu fake. Být chlap, tak si asi prostřelím hlavu.
Asteroid City (2023)
Barevné scény super, černobílé na můj vkus zbytečné a až moc artové.
Roční období (2023)
Klasická romantická netflixovka.
Drak (2021)
Na můj vkus až moc melancholické a monotónní.
Bastardi: Reparát (2023)
Koukatelný byl snad jen první díl. Škoda.
Nepoznané: Roboti zabijáci (2023)
Velká nuda.