Recenze (3 297)
Dvě letenky do Řecka (2022)
Tohle bylo náročné dokoukat. Potenciál tam sice je, ale obě hlavní hrdinky nejsou vůbec sympatické a není na nich nic zajímavého.
Experiment 21 (2020) (pořad)
Sice je to okopírované z filmu, nicméně to mi vůbec nevadí. Nápad na realityshow je to super. Jen škoda, že každý den neměl svůj díl, nebo minimálně dva dny v jednom dílu. Co se účinkujících týče, tak zábavu tvořila pouze Daisy. Štěpán mě hrozně iritoval a přehrával a páreček byl jedna velká nehygienická nuda. Cením alespoň pokus.
Barbie (2023)
Věk Ryana a Margot nemá smysl ani zmiňovat. Celý film je dost podivný. Ze všech možných recenzí jsem čekala něco převratného a pokrokového s hlubší myšlenkou, nicméně je to extrémně ohrané a ničím zajímavé. Řekla bych, že by bylo lepší držet se klasiky a poskytnout divákům zábavu a ne nakopávač deprese a zpochybňování sebe sama.
The Venture Bros.: Radiant Is the Blood of the Baboon Heart (2023)
Toto předčilo má očekávání, takže spokojenost.
Zvířata (2022)
Je to dost negativní, nicméně taky moc povedené a procítěné.
Zillion (2022)
Naprostá pecka!
To jsem já, Margaret! (2023)
Film víceméně o první menstruaci. Já to teda takhle extra vůbec neprožívala, takže mi to přišlo trochu fake. Být chlap, tak si asi prostřelím hlavu.
Asteroid City (2023)
Barevné scény super, černobílé na můj vkus zbytečné a až moc artové.
Roční období (2023)
Klasická romantická netflixovka.
Drak (2021)
Na můj vkus až moc melancholické a monotónní.