Recenze (3 298)
Lady and the Tramp (2019)
Milé a překvapivě i celkem akční.
GO! Nezapomenutelný večírek (2019)
Pubertální oslava Nového roku. Nicméně se to celkem dá.
Captive State (2019)
Já sice normálně na tyhle sci-fi výtvory nekoukám, ale kvůli MGK jsem to i přežila až do konce.
Klaus (2019)
Nádherná vánoční pohádka.
Shine On with Reese (2018) (pořad)
Skvělá série pro ženy o ženách.
Bel Canto (2018)
Já teda nevím, ale mně to přišlo celkem vtipné. Chování povstalců a rukojmích mě bavilo.
Adopt a Highway (2019)
Hodně realistické a lidské. Dle mého názoru nejlepší výkon Ethana Hawka.
Paradise Hills (2019)
Kdyby tam nebyla kočička Emma, tak bych to po chvíli asi vypnula. Ale takhle bylo aspoň na koho koukat.
Sběratel Ruben Brandt (2018)
Naprosto skvělé zpracování a příběh. Nicméně animace je celkem dost děsivá, že to až trošku narušuje celkový pocit z filmu.
Paradise Beach (2019)
Trošku nuda, jelikož je to pořád to samé dokola. Kdyby tam byla lepší dějová linka, dalo by se to považovat za povedený snímek o mafii a podobně.