Recenze (3 492)
Zůstaň se mnou (2000)
S odstupom dekády pozerám filmy, čo som videl v dobe vzniku. Už som si zopakoval Hadie oči, Stigmata, Impostor, Šerifov... Down to you som svojho času na HBO videl aspoň päťkrát. A nejak som zabudol, že je to až tak blbé. Oni jak keby presne vedeli čo chcú, ale nevedeli písať, ani točiť. S takýmto scenárom Allena nenapodobníš. Jedna hviezda za Juliu, druhá z nostalgie.
Ulice Cloverfield 10 (2016)
Piata hviezda guilty pleasure. MacGyver nikdy nebol tak sexi.
Titanic II (2010)
Poznáte to klišé, jak napríklad Bruce Wayne prichádza a okolo neho ovešaných kopa modeliek? No, tak to je tu tiež. Spomalený záber, bloňďatý frajer, muzička a tie modelky, ale že tak škaredé :) Ta scéna je pre mňa esenciou Asylumu.
Lucas (1986)
Aj nad piatimi som uvažoval. Rozkošná lúzerovina; teen 80's, Charlie Sheen, debutujúca Winona a Kerri Green, - jak píše eraserhead - totálna Emma Watson. Dokonca (SPOILER!) tlieskanie na konci dojemné a nie trapné. Dnes už to takto proste nejde natočiť. Vadí mi len dôvod toho tlieskania. Ono to neni stopercentne jednoznačné. A dosť to vyzerá, jak keby chceli povedať, ža sa človek musí zmeniť, aby ho brali (Koniec SPOILERU). Čo je blbosť. Hlavne keď tí druhí, sú drbnutí športovci, a v Lucasovom prípade obvzlášť.
Návrat Černého rytíře (2009)
Toto už neni ani sranda. Jak sa to dostalo do distribúcie? Kamkoľvek?
G. I. Joe (2009)
Ok ok, tie dve hviezdy odvolávam. Je to prdel
Kovbojové a dinosauři (2015)
Videl som toho už fakt dosť a toto je zasa niečo nové. Väčšinu času nudná céčková sračka plná strielania a digitálnych dinosaurov (dojde aj na brontosaura), celkom prehnané gore (črevá a tak) a neskutočne nesympatickí a hysterickí herci. A je to taký nezmysel, že scenáristkou chybou - nejak omylom napísali viacvrstvové postavy, takže nielen, že sú všetci špatní, ešte ani neviete čo od nich čakať :) A párkrát niekto dostane jak keby záchvat; či už niektorá z playmate, alebo režisér a ... to ani nejde opísať. Strašná blbosť. Treba zahuliť a vidieť
Na dlažbě (2016)
Ani Cranston, Teller, MacLovin, ani Anča Kendrick, dokonca ani Alison Brie z tejto pohodovej komédie, nedokázali spraviť dobrý film. Najhlúpejší film o kríze ever, kde si každý niekoho najde, všetci budú bohatí a šťastní. Netreba pohnúť prstom. Ps: Trofeje už použil Jefferies
Městečko Twin Peaks (1990) (seriál)
V drvivej väčsine prípadov, seriály hodnotím až po skončení prvej série. Naposledy som výnimku spravil u nového Raimiho a tu (s01e04) ju musím urobiť zas. Neskutočné. Dnes je to "len" kultový seriál. Čo to mohlo byť v 90.tych rokoch? Ohni se mnou pojď. "Dáte si čerstvý borúvkový koláč?" Milá Diane, stromy sú tu úžasné a ja nenachádzam slov...
Stigmata (1999)
Videné po vyše šestnástich rokoch. Odkedy som to mal ako novinku z videopožičovne, to teda zostarlo. A my asi tiež. Skurvený Salinger, pozerám horor a mám z toho depku.