Recenze (83)
Sucker Punch (2011)
Vizuálne orgie. Skvelá kamera, dychberúce efekty, ženské krivky a popcornová jízda ako má byť.
Temné stíny (2012)
Nechápem, čo tu všetci frflú. Áno, je to trochu iný Burton, ako sme zvyknutí, ale stále nápaditý a zábavný. Depp tu hrá svoj štandard, atmosféra rokov 70tych je cítiteľná a čarodejnica Eva Green je tak úžasne sexy, že by sa postavil aj ..SPOILER..mŕtvole. :D A hviezdička naviac za kameru a za "TÚ" Alice Cooper.
Hunger Games (2012)
Hodnotím čisto len film, nakoľko knihu som nečítal. Prvú pol hodinu som sa bavil, a tešil som sa, čo sa bude odohrávať ďalej. Lenže potom to prišlo. Obrat o 360 stupňov k horšiemu. Stupídne dialógy, úplne nelogické riešenie situácii, roztrasená kamera, akože zvraty a hlavná hrdinka, ktorej som na začiatku tak fandil, totálne sklamala/ za čo nemôže ona, ale ten debilný scenár samozrejme/. Nechápem tak vysoké hodnotenie.
Okresní přebor - Poslední zápas Pepika Hnátka (2012)
Tak trochu sklamanie. Film, ktorý ťahá jeden herec - pán Krobot.
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Famózne som sa bavil. Nechýbal nadhľad, hlášky, akcia, krv, nadupaný soundtrack, mega herecké obsadenie, skvelý Lundgren :D.
Mission: Impossible - Ghost Protocol (2011)
Mega akčná hra na špiónov, ktorá ani na chvíľu nenudí.
Nedotknutelní (2011)
Tak silne nákazlivý smiech, ako má Driss, to som už vo filme dlho nezažil. Scéna so živým stromom - the best. :D
Kurz sebeovládání (2012) (seriál)
Po 4 dieloch v celku fajn zábava. Chcelo by to viac priestoru pre starkeho. :D
Diane Arbus: Příběh jedné obsese (2006)
Tak toto neni moja šálka kávy. Pre niekoho možno psychologicky a obrazovo zaujímavé, ale podľa mňa nuda. 3 hviezdičky za Nicol, za jej hranie a príťažlivosť.
Opravdová kuráž (2010)
Maršál Cogburn je šéf! :D