Recenze (511)
Strážci Galaxie (2014)
Originální, stan leeovské a především vtipné! Ale nejvíc tu kladu důraz na výběr hudby, protože ta se opravdu vyvedla.
Nezvěstní (2014) (seriál)
Ano, jak už je uvedeno v komentářích.. mrazení na konci pilotu, neuvěřitelné.
Gravitace (2013)
Netradiční, napínavé a především dechberoucí!
Úsvit planety opic (2014)
Caesar, home.
Chraň nás od zlého (2014)
Horor na úrovni. Konečně jsem se toho dožil. Skvělý, děsivý, temný a především dechberoucí!
Agresivní virus (2014) (seriál)
Výborné, ale rozhodně né bez chyby.
Země bez zákona (2012)
Neskutečný zážitek.. a ta první scéna s Hardym. To mě málem zabilo. Dokonalost!
22 Jump Street (2014)
Rychlé,sexy a především hodně vtipné!!
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
Obyčejné Béčko, už i ta akce neni taková jako v těch předchozích dílech. Je to takové nemastné, neslané. Škoda. Chtěl jsem dát 3*** za tuhle "klasiku". Dávám 4 kvůli skvělému a vtipnému Banderasovi.
Transformers: Zánik (2014)
Kvalita čím dál víc klesá a je to škoda. Tady už nic prostě nepomůže. Bay točí dál a dál jen aby na tom vidělal, ale že by to mělo nějaký smysluplný hlubší dějovou linii a pořádnou zápletku? To asi ne. Samý výbuchy a padajicí auta, to je nadhera, ale to je asi tak vše. Efekty luxus, to se musí nechat. Jinak Nic moc.