Recenze (1 487)
Hudson Hawk (1991)
Je to hovadina, ale jako nedělní odpolední komedie to víceméně funguje.
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Pro zájemce o popkulturu jednoznačně must see záležitost. Příběh není zase až tak originální, nicméně provedení je naprosto originální. Ve své podstatě se jedná o dobře zpracované rodinné dobrodružství, nic víc nic míň. Problém je ovšem v tom komu je ten film určen. Ten kdo nemá moc ponětí o haldě odkazů a moc se neorientuje, pro toho bude film spíše průměrnou záležitostí.
Pacific Rim: Povstání (2018)
Nejlépe se to dá vystihnout spojením zábavná hovadina. Je to neuvěřitelně stupidní, ale zabaví to.
Solo: Star Wars Story (2018)
Star Wars rutina, ani jedna zapamatování hodná scéna. Příběh bez nějakého většího dopadu. Postavy úplně ploché kdy mi bylo víceméně jedno co se s nimi bude dít. Jak říkám rutinní práce, takový docela nevýrazný blockbuster.
Labyrint: Vražedná léčba (2018)
Po víceméně průměrné dvojce zase slušné sci-fi béčko, ale ta délka je nechutná. Těch hluchých míst je dost na to, aby to mohlo mít aspoň o 30 minut méně.
Teorie tygra (2016)
České filmy prakticky nesleduji ale tento mě svým námětem zaujal. Je ale pravda, že si za většinu věcí v tom filmu mohli ti chlapi sami.
Tomb Raider (2018)
Lehce nadprůměrné akční dobrodružství a to jsem velký fanoušek her. Zklamaný jsem nebyl dostal jsem přesně to co jsem očekával. Každopádně i tak doufám v druhý díl.
Cesta za králem trollů (2017)
Pokud použiji metriku pohádky tak jeto asi v pořádku. Jinak postavy jsou dosti otravné a chovají se dost idioticky. Občas to nedává smysl, ale jako lehká rodinná zábava ucházející.
The Cloverfield Paradox (2018)
Náhodou docela koukatelná jednohubka i když některé scény jsou skutečně trochu mimo (ruka).
7 životů (2017)
Dívá se na to dobře, poutavě natočená despotická budoucnost. Jenom ten příběh je předvídatelný až běda. Zvrat člověka fakt nepřekvapí a co se děje s dětmi taky ne.