Recenze (608)
Bezva ženská na krku (2016)
Hřebíčková je kočka a civilní herectví pana Vetcheho mě bavilo vždycky i ve špatných filmech.
S tebou mě baví svět (1982)
Díky tomuhle filmu jsem každou chvíli posranej.Rikaj mi Mates takže díky Marus.
96 hodin (2008)
Oddychovka jak se sluší a patří. Na Františka dost neotřelé bitky a super akce.Predvitatrlnost filmu sluší. A ty dva díly potom?To málem zabily.
Okresní přebor (2010) (seriál)
Hodně fóru bezvadně funguje a pár slabších dílů mi nevadí.Prijemne zpestření televizní tvorby.
Tatínek (2004)
Méně než - li pět nelze tomuto roztomilemu dílku dát. Dokument je edukativní, příjemně plyne a i přes sváry otce se synem ,které nevyhnutelně poznamenaly vztah panu Sveraku,je zde v každé minutě cítit skalopevna láska a pevné rodinné pouto. Zdeněk Svěrák je osobnost,kterou náš národ nikdy neztratí. Vždy a hlavně navždy nás bude provázet svými nezapomenutelnymi scénáři, jedinečným humorem a láskou k dětem, vyjádřenou v prekrasnych písničkách pana Uhlire.
Příběh z Bronxu (1993)
Toto je ten typ filmu ,který nestarne a neokouka se tak lacino.Pan De Niro byl mazák a jeho aktivní roky trvaly pomalu 30 let.To pro mě osobně natočil parádní kousky ,s vlastnostmi jimiž oplývá i tento skvost.Nejlepší Scorsesovky byly natoceny právě s De Nirem. Navíc Kmotr2,Mission,Heat... Vždyť víte sami lidičky. ..
Instalatér z Tuchlovic (2016)
Vorluv feeling je mi čím dál vzdálenější. Ale on sám žije takovým prostým životem a na samotě s celou rodinou v jednom domě...Je to obvyklý standardně normální chlapík, ale z té krásy průměrnosti člověka uz vyzdimal maximum.
Skála (1996)
Zase komentář v hajzlu.Udělejte s tímto problémem něco vážení.
Robinsonův ostrov (2017) (pořad)
Velký bratr a Partička Vyvolených na rozProstrenym ostrově tady nemá co pohledávat.
Deadpool (2016)
Akční American Pie s parádní kamerou a trikama, sracka infantilní.Jak pise Jerdno, vidím to stejně.