Recenze (2 830)
Útěk ze Sibiře (2010)
Je až neuvěřitelné čím si všichni prošli ať už je to gulag, dlouhá cesta nebo extrémní změny počasí. Velice mě překvapil Colin Farrell, jako Rus byl skvělý. Na filmu se mi líbí že režisér dokázal atmosféru zrealizovat. Vážně jsem překvapená, že se jim povedlo dorazit do cíle, i když s několika ztrátami. Silný příběh, který si zaslouží, aby se na něj každý alespoň jednou podíval. Dokazuje, že i neuvěřitelné věci jsou možné.
Mr. Deeds - Náhodný milionář (2002)
Bavila jsem se. Je to jeden z těch lepších komediálních filmů. Scéna s kočkami je trochu moc, ale jinak se mi film líbil. Má myšlenku, Winonu Ryder a na konci i ponaučení pro sobecké zbohatlíky. Tak proč ne?
Čínský zvěrokruh (2012)
Nebýt Jackieho Chana nepodívala bych se na to. Jeho filmy mám ráda ať už je režíruje nebo v nich jen hraje. Je akční, vtipný a dokáže mě většinou i pořádně rozesmát, takže jsem ráda, že jsem tenhle film viděla. Je to typický průměr s trochou čínské historie, ale chyběla tam trocha romantiky.
Opilí láskou (2002)
Divný, vážně hodně divný film. Film se dost liší od ostatních romantických komedií, kterých je spousta a proto to zřejmě nepadlo do mé noty. Adam mi lezl na nervy, vážně mi dělalo problém ho poslouchat. Všechno bylo divný.
V temnotě (2011)
Agnieszka Holland opět předvedla, že v režii je vážně dokonalá. Skvělý a dojemný příběh, herci, kamera a hudba. Jen délka filmu trochu dost ruší dobrý dojem filmu. Někdy to bylo i nudné.
Osm bláznivých večerů (2002)
Slyšet Adama Sandlera, Tyru Banks a Adamovi rodiče zpívat je něco neuvěřitelného ale o Vánocích se takové věci dějí nebo ne?
Černobílý svět (2011)
Úžasný film. Určitě za to taky hlavně může fakt, že je to i úžasná předloha, velice čtivá a vlastně na dialog stejná jako film. Jsem ráda, že se od předlohy moc neliší. Také skvělé herecké obsazení, Emma Stone byla skvělá (až na ten účes), samozřejmě Viola Davis byla úžasná stejně tak jako Octavia Spencer. Bryce Dallas Howard se do role zlé Hilly vážně hodila., takže když to shrnu, tak se mi film vážně hodně líbil a patří k mým nej.
Žába k zulíbání (2002)
Pokud bych to měla soudit ohledně Roba Schneidera, tak to určitě patří k těm jeho nejlepším komediím, protože to není tak nechutné, hraje tam Rachel McAdams a má to nějaký příběh, navíc jsem se u toho zasmála. Ale pokud bych to měla soudit jako normální americkou komedii, tak je to mírný podprůměr. Ale komedie to není špatná.
Vše je ztraceno (2013)
Je to zajímavé vidět na plátně jen jednoho herce, kterým je navíc Robert Redford, ale díky tomuhle filmu jsme zjistila, že filmy o jednom herci, kde prohodí jen pár slov mě moc neberou.
Zvíře (2001)
Je to nechutný film a neuvěřitelná blbost.