Recenze (683)
Rychlí a zběsilí (2009)
- pre mna poriadna nuda a zaroven aj asi najhorsi film serie. PS:jedine pozitiva vydim v Subaru Impreze a v tom ze budu prasulky na dalsieho Ridicka
Normal (2009)
Co dodat. Gratulujem Ceskemu a hlavne Moravskemu narodu ze sa u vas narodil a dostal sancu,taky reziser akym je Julius Ševčík. Bravo a ozaj tento typek v CR dlho asi nezostane. PS:moj pravopis je des.vsak?
Proroctví (2009)
Musim dat 5,lebo tomu zaveru verim a verim tomu ze sme aj my prisli na tuto zem tymto sposobom. Odporucam scientologom.
Odposlech (2006)
vcelku slusny film.co je na nom zarazajuce = pravda o pristrojoch a technologiach ktore nas sleduju. Bravo Demokracia
Muka (2008)
predvydatelny akoze thriller
Dying Breed (2008)
Uvodna hodina vcelku nudna a potom to vcelku nenudi.Priemerny horor.
The Poughkeepsie Tapes (2007)
dokument ktory ukazal svetu bestiu
Mučedníci (2008)
Ma to napad,dej,gore a vsetko co ma mat skvely film. Jednoznacne jeden z naj-hororov dnesnej doby.(ako REC.,Noc s nabrusenou britvou)
V elektrizující mlze (2009)
V celku solidna krimi.A este k tomu potesi ze tam vystupuje aj slovensky sportiak Atack K1
Travička zelená (2008)
toto nie je ani komedia,ani krimi,ani thriller.Tak co to je? BLBOST A NUDA