Recenze (402)
Magical Mystery Tour (1967) (TV film)
V podstate sa môžem podpísať pod Beanov komentár. Samotný film ma nezaujal, ale Beatles a ich geniálnu hudbu milujem natoľko, že tento film nemôžem úplne zhodiť.
Vražda v Orient expresu (1974)
Jediná chybička tohto skoro dokonalého diela je Albert Finney, ktorý mi do roli Poirota nesadol. Inak je to vynikajúce prevedenie detektívnej klasiky.
Flynn Carsen: Honba za Kopím osudu (2004) (TV film)
Vyborna dobrodruzna zabava. Len to zaradenie na csfd je divne. Dobrodruzne to ano, fantasy tiez. Ale akcne a sci-fi? Hlavne je to komedia. A velm vydarena. Noah Wyle je ako knihomol a scitany "nouma" skvely a velmi ma prekvapil svojim komedialnym talentom.
Emma (1996)
Po druhom zhliadnutí musím pridať aj piatu hviezdičku, pretože si myslím, že tomuto spracovaniu niet čo vytknúť. Knižnú predlohu milujem a film je rovnako výborný, nehovoriac o krásnej hudbe. Gwyneth Paltrow je kúzelná a Jeremy Northam si musí získať srdce každej ženy.
Rocky Horror Picture Show (1975)
Čím častejšie RHPS vidím, tým viac a viac ho milujem. Je to určite aj tým, že dokážem nájsť a oceniť viac narážok na klasické sci-fi béčka. A Tim Curry je v podväzkoch neodolateľný.
Vraždy v Midsomeru (1997) (seriál)
Anglická detektívka v tom najlepšom prevedení.
Shrek Třetí (2007)
Kuzlo Shreka je definitivne prec. Hlavne potavy cely cas lezu na nervy, bojovne princezne su vylozene trapne, dokonca ani Oslik nie je vtipny ako v predchadzajucich dieloch. Tragicke. Cely cas som dufala, ze to princovi Krasonovi vyjde a bude koniec.Za scenu s umierajucim kralom som chcela dat jednu hviezdicku, ale prebija ju tolko trapnosti, ze si to film nezasluzi.:(((
Fido (2006)
Velmi prijemna hororova komedia, pri ktorej si uvedomite, ze aj zombie su len ludia.:)
Pýcha a předsudek (1995) (seriál)
Najlešie spracovanie P&P. Príbeh je rozdelený do šiestich častí, takže milovníci knižnej predlohy nie sú o nič ukrátení.
Italské prázdniny (2003)
Tento "film" si ani nezasluzi komentar, taky bol zly. A Hilary, prosim, nesnaz sa byt hereckou, nemas na to.