Recenze (1 903)
12 hrdinů (2018)
Od pár jiných jmen za kormidlem to mohla byt fakt strašná pecka! Takhle je to sice pořád parádní, ale až moc lehký průchod vším tím marastem a bahnem, co tam ti vojávi museli zažít. Nenudil jsem se vůbec, ale v ne málo situací jsem si řekal, že ani neni možné nechitit kulku. Zasloužilo by to přitvrdit. Je tam patrioctví jak od Míši Baye, ale bohužel ne jeho um. 3,5*
Vyproštění (2020)
Dravost sama! Vyborná kamera, lahodný colourgrade a kotel chutných akcí. Nemám výtek a Chris je borec! Naprostá spokojenost a i ty emoce tam sedí.
Léto 84 (2018)
The suburbs are where the craziest shit happens.
Birds of Prey (Podivuhodná proměna Harley Quinn) (2020)
Neútočí to na top komixovky, ale i tak je to pořád solidní a správně ujetá filmařina. Nenudil jsem se. Jen jsem měl problém rozlišit, kdy to chce být seriózní a kdy ne, protože vážná nota tomu moc nejde. Celé se to topí v komediálním až chvilkama parodijním duchu :/. McGregora sice dostává sodu v komentech, ale mě mega bavil. Jo a "Did you know, that Batman..." lol
Zajatci času (2017)
Jako pitch dobrý! Teď to jen přepsat, dát to do rukou schopného režiséra, parádně to obsadit a je to na epic film roku, protože myšlenka je fakt super. Bohužel v tomto případě i některé školní filmy jsou líp natočené a zahrané.
Krvavá nevěsta (2019)
Over the top as fuck. :))
Složka 64 (2018)
Dansti bad boys v trosku surovejsim a drsnejsim podani.
Wheelman (2017)
O hvězdu dravější než Hardyho Locke.
The Mandalorian - Kapitola 4: Útočiště (2019) (epizoda)
Herkules a Xena dohromady.. trošku lol díl na dneska :/
Spravedlnost podle Spensera (2020)
Příjemná žánrovka ze šuflata buddy comedy. Nenudil jsem se ani chvilku, ale na čtyř palec to neni... 3,5*