Recenze (1 898)
Taxikář ze Soulu (2017)
Čekal jsem úplně jiný film, ale to co jsem dostal jsem sežral všema deseti... navíc based on true story. Přerod z komediálního úvodu do drsného dramatu je výborně nenásilný. Příběhově silná kadence.
Le Gouffre (2014)
Pěkný příběh zabalený v parádním vizuálním kabátu.
Pomsta (2021)
Hezky obsazené béčko! Akčnáky s ženskýma hrdinkama se v poslední době hezky rozjeli. Neni to nejchytřejší, ale baví to solidně celou stopáž. Hlavně Michael Keaton v akčním módu totálně šlape. Překvapil mě víc než samotná Maggie Q a přál bych mu akční sólovku ve stylu 96 hodin.
Přátelé z dovolené (2021)
Solidní ujeťárna! Bavil jsem se od začátku do konce. Cena to celé parádně tahne a s Howerym mu to šíleně šlape.
12 kol (2009)
Solidní akční jednohubka. Cena běhá, skáče, řífí auta, střílý a celkem hezky mu to jde. Příběhově to taky neni hloupé. Takový mix Die Hard 3 a Nebezpečné rychlosti.
Co kdyby...? - What If... Captain Carter Were the First Avenger? (2021) (epizoda)
Koncept je super, animace parádní a akčně to hrozně sype. Jenže je to hrozně zkratkovité, přijde mi to jako naskicovaný pitch pro celovečerák. Ale nepředbíhejme, Captain Carter na to má.
Dragon Quest: Tvůj příběh (2019)
Posledních 15 minut s "virem" je přísných. Škoda, že se to v takovém temnějším (dospělejším) duchu neneslo celé.
V.I.P. (2017)
Takhle se mi pod kúži nedokázalo zahrabat nic už moc dlouho. Maximální syrovost a bezmocnost je tu podána v maximální míře. Nenechálo mě to klidným do posledního výstřelu!
Expedice: Džungle (2021)
Je to blbina pro děcka paradoxně bez děcek v hlavní roli. Ale hezky se na to dívá, protože Emily je neskutečně cute a The Rock je lišácky napsaný. Takže o solidní zábavu je postaráno. Jen je to celé takové jednoduché a nijak se to nesnaží překročit žánrový standard. Přitom by to klidně mohli být noví "Piráti z Karibiky. 3.5*
Alleycats (2017)
Parádní akčňáček v krásném vizuálku a se solidním závěrem!