Recenze (291)
Kingsman: Tajná služba (2014)
Říkal jsem si, co to bude za strašnou chujovinu. Ale ono to sakra překvapilo! Plno akce a vtipu, takže jsem se královsky bavil celý film. Určitě to stojí za shlédnutí.
Kapitán Phillips (2013)
Inu i zde bohužel platí, že na všechno prdíme až do prvního průs*ru... Zcela zbytečné zabrání lodi. Hanks se ale předvedl bravurně a je hlavním tahounem celého filmu.
Chlapci a chlapi (1988) (seriál)
Komunistická agitka, místy hloupá, ale celkově mám tento seriál rád. Dívat se na něj rozhodně dá.
Průsmyk smrti (2006) (TV film)
Někdo tu psal, že je to lepší než 7. rota. Ne, to opravdu není. Přijde mi to, jak celé hrané ochotníky, až na pár vyjímek. Akci jim člověk nevěřil a bylo to místy takové hloupoučké. Ale na druhou stranu se na to dívat dá, jen u toho nebudete tak nadšení, jak by se dalo čekat.
Ctihodný občan (2009)
Z chudáka a oběti se stane vlastně zmetek. Koukatelné to je, ale čekal jsem něco mnohem lepšího.
Pyramida (2014)
Vypadalo to jako sra*ka, ale nakonec jsem se docela dobře bavil. Klasické béčko, ale neurazí.
Motýlek (2017)
Odsuzoval jsem dlouho tento remake a světe div se, po shlédnutí vypádá i o trošku lépe než ten původní, nebo mi aspoň přijde více koukatelný a i akčnější a napínavější. Za mě určitě to není krok vedle.
Delirium (2018)
Chvíli nevíte, co je pravda a co není a pořád nad tím přemýšlíte. Ze začátku troška nudy, ale po chvíli se to docela dobře rozjede.
Mikuláš a Alexandra (1971)
Krasny film i kdyz je tak dlouhy. Na jednu stranu je vam vsech Romanovcu lito, na stranu druhou se vyhanelo zlo zlem... Car po*ral, co se dalo, i kdyz ho varovali.
Na konci cesty (2017)
Nečekejte boj a nečekejte akci. Není to nejhorší, ale na Západní frontě klid to absolutně nemá