Recenze (852)
Příjezd vlaku na nádraží v La Ciotat (1896)
Není na tom moc co hodnotit. Jako film je to úplné nic a dávám zlatý střed jen z důvodu, že je to tak starý snímek a na tu dobu to má alespoň nějakou obstojnou kvalitu a docela i dějově to dává smysl. Snímek má určitě jinou váhu v té době a v dnešní době.
Resident Evil: Odveta (2012)
Nejstupidnější vývoj děje jaký snad mohl být. Jediné co je stalé skvělé jsou efekty, akce a občas nějakej slušnej soundtrack. Nečekal sem od tohohle filmu nikdy nějaký extra děj a nebo propracované dialogy, ale u tohohle dílu platí co je moc to je příliš. V závěrečném boji si tam lámou každou vteřinu nějaký kosti a nebo zastavují srdce a přitom tam všichni stále bojují jak v judu na olympiádě. Určitě nejslabší díl celé téhle série.
Resident Evil: Afterlife (2010)
Když se chce někdo podívat na pořádnou akční střílečku i s trochou napětí a nějakejma zajímavejma bossama, tak tohle můžu vřele doporučit. Celkově všechny filmy Resident Evil jsou tak nějak na jedno brdo a o příběhu se dá mluvit snad jen u 1. dílu, který se dal ještě jakž takž brát vážně. Díl od dílu nacházíme nové záporáky a prodírame se k dalším bossům, kteří mají kontrolu nad těmi minulými a je to vlastně jako si stáhnout např. hru Call of duty, tu taky zahrajeme jednou, projdeme si rychlý stručný příběh a využijeme si grafiku a herní možnosti. No jsem velice zvědavý, kam se dostaneme v dalších dílech.
Resident Evil: Zánik (2007)
Když trochu uberu na tom závěru, který mi opět nesedl, stejně jako v předchozím dílu, tak tady byla aspoň po celý film mrazivá atmosféra a spousta lekacích momentů, které jsem tak nějak očekával, ale stejně jsem se lekl. No na 1. díl to stejně nemá, ale určitě je to lepší jako 2. díl.
Resident Evil: Apokalypsa (2004)
Stále spousta akce, ale to napětí už trochu pokleslo a snaha na nahnání u lekacích momentů to moc nevynahradí. Za závěr, který byl opět udělaný přez velké oči, že co všechno bude do dalšího dílu mi moc nesedl a že by už zabíjela Alice i jen pohledem přez kameru? No už to není ani tak zombie filmeček, jako spíš takový druhý styl MATRIXU. 1. díl o poznání lepší.
Smrt jí sluší (1992)
Tak nevím nevím jestli se u téhle komedie někdo zasmál, protože dle mého názoru tu nebyl žádný moment ani k lehkému pousmání. Celkově se z toho témata tak nějak málo vyždímalo a abych pravdu řekl tak tohle byl pro mě takový ten klasický film, co mi vůbec nic nepřinesl a nic ve mně nezanechal. Nebyly zde ani nějaké skvělé herecké výkony a za zmínku stojí snad jen vizuální efekty chodících mrtvol a jedna písnička jak z hororu.
The Divide (2011)
Po hudební stránce se tohle vůbec nebojím srovnat s filmem Fontána, naprosto skvělá hudba, která tu utvořila velkou část filmu. Co se týče několika nejasností, jako např. v závěru, že tam utekla záchodem, který byl v tom úkrytu, ale tam žádnej nebyl když jim to tam Majk ukazoval. No to hodím za hlavu, protože to byl už jen malý detail a oproti těm hereckým výkonům a co se vlastně z těch lidí stalo to je opravdu nepatrná nejasnost. Závěr skvělě promyšlený a můžeme jen doufat, že se z toho nestane něco jako Resident Evil a nebude to mít několik dalších pokračování.
Němý film (1976)
Strašně moc zpívání a zbytečné natahování nudných scén. Semtam zde proběhl nějaký slušný vtip, jako např. xichty Martyho Feldmana, hraní tenisu na lékařském přístroji a nebo honička s Paulem Newmanem, ale to zdaleka nestačilo k tomu, aby se u toho člověk nenudil, natož si to pustil někdy ještě jednou. Taková slabší komedie.
Telefonní budka (2002)
Citová vydíračka až do poslední kapky. Neskutečně dobře propracované dialogy a jednoduchý, ale skvěle zvládnutý děj. Colin Farrell v tomhle filmu předvedl opravdu úžasný výkon. Není vždy třeba točit v 10. zemích a přidávat spoustu efektů a akce, aby se natočil skvělý thriller a tenhle film je toho důkazem.
Sebastian's Voodoo (2008)
Skvělá hudba a trochu toho hrdinského činu. Animace nestály za moc a celkově kromě té hudby a trochu atmosféry a činu tu není moc o čem vykládat.