Oblíbené seriály (10)
Hra o trůny (2011)
výborná výprava, dosť veľa skvostnych záberov , a a detailov, suprový Dinklage, spústa individuálnych príbehov vlievajúcich sa do jednej mohutnej riavy niekoľko desiatok dielov seriálu natoľko, až to začne byť unavujúce, komercionalita mu viac uškodila ako pomohla škoda , nie som veľký milovník seriálov, ale tomuto (možno práve preto) dávam 5 pekných bodov a patriť k tip topovým seriálom", aj keď popularita založená na sekaní mečom a častými erotickými scénami mu síce na popularite ale to je všetko - na škodu veci - no čo už, možno raz zmením názor, ziataľ je to OK.
The Promise (2011)
film o udalostich v Palestíne krátko po II. sv. vojne. Film o tom ako svet a mocnosti zase niečo alibisticky posr...hnojili. Pohľad na príčiny a dôsledky udalostí v Palestíne, v minulosti korešpondujúcich s pohľadom na túto oblasť a udalosti v nej v súčasnosti. Film o tom ako pri tom trpia obidve strany, Pohľad ani nie čiernobieločervenozelený ale ani nie bielo-modry.
Bratrstvo neohrožených (2001)
u mňa rozhodne patri k TOP seriálom s vojnovou tematikou. bez ďalších rečí paet bodov
Můj přítel Monk (2002)
nenáročne pritom zábavne pozeranie seriálu s prvkami komédie a akejsi svojráznej skoro obsedantnej Monkovej nostalgie :). Pri tak náročnej povahe akou Monk je sa nedivím, že na seriály pracuje viacero scenáristov, jeden by už vyhorel pri piatom diely :)
Mentalista (2008)
škoda, že tých serií je tak veľa, ale keď náhodou na nejaký naďabím, vždy si to rád pozriem, nenásilný, zábavný a často aj rozumný film s dobrými dialógmi a zaujímavými ukončeniami :)
Útěk z vězení (2005)
prvu seriu som žral aj s chlpami, netrpezlivo cakal cely tyzden na dalsi diel, strasne ma sklamalo ked sa to neskoncilo a zacali dalsie serie .. toto by sa nemalo robit :(
Nemocnice na kraji města (1977)
Most (2011)
U mňa bez sporu jeden z najlepších európskych krimi seriálov (ale je to možno aj tým .... hihi ...., že som ich zase až tak veľa nevidel) :) s výbornou herečkou, nočnou kamerou úvodným singlom a a a a zvláštnou severskou atmosférou.
Dějiny světa (2012)
Na Západ (2005)
Doterajšia moja skúsenosť mi hovorí, že do čoho vopchá prsty Spielberg tak to väčšinou stojí za to. Aj v tomto seriály bol, aj keď nie režisérom, tak producentom A naozaj seriál stojí za to. Množstvo príbehov dvoch generácií rodín indiánskej i belošskej zachytáva takmer celé XIX. storočie z obľúbenej témy "objavovanie a dobývanie amerického Západu a jeho osídľovanie" . Príbehy belochov a ich rodín sa striedajú so smutnými, dramatickými až tragickými príbehmi domorodého obyvateľstva - indiánov.