Recenze (106)
Divergence (2014)
Je veľká škoda, že sa film odklonil od knižnej predlohy aj tam kde sa odkláňať vôbec nemusel :/ pozhliadnuti druheho dielu musim povedat ze tento pocin bol omnoho lepsi a apon esteticky posobil dobre co sa o dvojke povedat bohuzial neda
Zeke a Luther (2009) (seriál)
toto bolo tak pridrbane az to bolo smiesne :D
Čarodějnice školou povinné (1998) (seriál)
nebolo to idealne ale bavilo ma to pozerat :D
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Nechapem kto dal Shippuden-om 5 hviezd mna to prestalo bavit uz po tretej serii. je to nudne, okukane, milion nepotrebnych spin-offov, vela kecov a este ani animacia nieje moc dobra..... jednoducho nuda
Pošta pre teba (2004) (pořad)
asi nechapem koncept tejto relacie :D
Aj múdry schybí (1998) (pořad)
kedysi som to pozeravala a bolo to vtipne. dnes uz to nepozeram ale ta relacia stale bezi a uz len za to si zasluzi 4 hviezdy.
Kachorra (2002) (seriál)
nahodou ja som sa dobre zasmiala :D
Světová válka Z (2013)
je to taka soft zalezitost ktora ma sice nelogicky scenar ale je pomerne zaujimava a zabavna a v konecnom dosledku skoncila lepsie ako Resident evil(4,5) alebo nelogicke a nudne After earth.
Po zániku Země (2013)
na zaciatku som si uvedomila ze je to sracka, neskor som si uvedomila ze je to sracka a niekde medzi tym som si tiez uvedomila ze je to sracka. pri 42 minute som zacala zvazovat ze zo vypnem. ale vydrzala som este 20 minut a mozem zhodnotit ze je to naozaj sracka. nemastne, neslane, nudne, zle zahrate, a neuspokojivy vizual aj hudba... scenar radsej ponecham bez komentara.... takze este raz: sracka
Velký Gatsby (2013)
pre mna vobec nezaujimavy film. z vizualneho hladiska prepchaty, herecke vykony nic extra. co vlastne na tomto filme vsetci vidia??? soundtrack.. teda predpokladam ze soundtrack aj ked niektore piesne sa k filmu vobec nehodili, zrejme preto ze rap a pop sa nehodia do daneho obdobia. cely film by som zhrnula ako velke nic. najprinosnejsi komentar Killingjoke