Recenze (115)
Kriminálka Anděl - Deset tisíc procent (2023) (epizoda)
Docela to šlo, akorát mi tam nesedí Langmajer, mám ho jako vyšetřovatele zapamatovaného v Strachově Labyrintu. Hes je na pěst, akorát je to prostě moderní, dávat do seriálu jakože kontroverzní nebo nějak ulítlé či drzé postavy. Třeba to ty "scénáristy" časem zase přejde.
Oktopus - Ztracený případ (2023) (epizoda)
Docela dobrý. S Krobotem a Šoposkou problém nemám, nesedí mi tam Hádek v roli šéfa. A to jeho střídání policejních bund, strhává styl směrem ke komedii, což asi nebyl záměr. Jinak případ ujde, retro scény také. A další role pro Lukáše Becha :)
Neřízená střela (2010)
Rádoby vtipná přepálená stupidita. A taky špatný casting. Jj, ten děda je elitní zabiják x-D
Ostrov (2023)
Jedno velké trapné klišé. Plodková nesympatická.
Neviděli jste Bobíka? (1944)
Pyramidální tento... komedie.
Volha - MAESTRO (2023) (epizoda)
Řekl bych, že hlášky: jsem king a čobolština, se v té době ještě nepoužívaly. Ale co já vím, narodil jsem se v roce 1977, kdy už Standa jezdil s Volhou a klátil soudružky o stošest. Jo a jak poznáte, že to režíroval Pachl? Postavy, když mají zvracet, tak zvratky nezvrací, ale vyprskávají, úplně stejně jako v Cirkuse Bukowsky a Raplovi.
Volha - TEL-EVÍZE (2023) (epizoda)
Lexa Pyško a jeho ostravština😄 Ale ja, fajny patyk. A Aňa proti komoušům super.
Volha - FOXTERIÉRY (2023) (epizoda)
Odporná doba. Ale víc mě vadí to přehrávání. Nejvíc u Geislerky.
Místo zločinu České Budějovice - 40 růží (2023) (epizoda)
Bída. BTW všimli jste si, že tam skoro všichni včetně špekáčka Novotného vypadají, jako když při natáčení denně chlastali? A to v každém díle.
Mimořádná událost (2022)
Neberu žádné drogy, tudíž se mi ten film nelíbil. Havelkův styl nemusím. Ani jeho předchozí film Vlastníci nebyl žádná sláva. Sled rádoby vtipných situací, které jsou ve výsledku absurdní a na sílu.