Recenze (1 624)
Dvanáct (2007)
Reamke 12ti roznhněvaných mužů, ale v úplně jiné době a za jiných okolností. Film sice vycházel z původního filmu, ale prolíná se také s životem odsouzeného. Na začátku filmu vám ukáží několik druhů osobností, které se chovají typicky pro svá povolání či zkušenosti. Od začátku si myslíte, že se ty osobnosti nezmění, ale v půlce filmu se všechno rozlomí a charaktery většinou vypráví své příběhy a sejmou společenskou masku !!! Dech beroucí film, který má nečekaný konec a ukáže, že lidi pořád žvaní o zachraňování a nakonec, když přijde povinnost, tak berou vše zpět ( asi bychom nebyli jiní v jejich situaci). Proměna Michalkova ke konci je výborná a plná tajemna. Scény válečné byly velmi strhující. Kdyby šlo 6*, tak dám :-)
Heavy Metal (1981)
Velmi vydařená kombinace scifi a fantasy + lehká erotika. Začátek je dosti chaotický, ale vše se motá kolem čistého zla. 2. půlka je nejlepší !!! Jak hudebně, tak námětově taková Barbarka Conanka v budoucnosti. Výborná hudba a někdy velmi originální animace až psychydelické.
Psi, chcete žít věčně? aneb Peklo u Stalingradu (1959)
Slušný počin, který ukazuje hlavně lidi ve válce . Najdou se svině i kamarádi. Plný požitek z filmu mi skazil český dabing. Hodně autentických záběrů nebylo na škodu, pěkná scéna s piánem.
Pouta války (2004)
Úchvatné, brutální, strhující děj. Kam se hrabe usmrkaný Ryan.
Kurýr 3 (2008)
Statham se poslední dobou ukazuje jen v béčkách, tak doufám, že tam nezabředne. Tenhle film je už na mě opravdu moc = autem prorazí zábradlí jako umakart, vlítne do vlaku s autem a nezastaví se o záda vlaku - chvílemi jsem si myslel, že režisér asi koukal před natáčením na grotesku. Je velká škoda, že Kurýr tak klesl, je prostě přehnaný ( některé scény až moc zrychleny jako v groteskách ). Jinak kamera, zvuk i střih je dobrý a svižný a T- Bag (Robert Knepper) se prostě hodí na padoucha s tou svojí naběhlou žilou na čele :-). Nevyužití potenciálu scénáře, škoda.
Veřejný nepřítel č. 1 (2008)
4 a 1/2 * => Líbilo se mi celé provedení filmu, návrat ke stylu 70. let !!! Rozdělení oken ve filmu, oblečení, perfektní zvuky zbraní - tohle všechno je možná pro dnešní diváky málo, ale film je opravdu i bez triků velmi dobrý. Některé záběry kamerou byly skvělé ( např. scéna tance v modrém světle ). Film je sice těžkopádný, ale vyvažují to silné scény ( poprava v Alžíru, poprava Araba, hádka s otcem, scéna na schodech s manželkou, věznice a zacházení .......). Vincent Cassel je motorem filmu, jeho dvojité váčky pod očima + knír je skvělý. Vždy, když se přestane usmívat, je okamžitě vidět, že je to krutý člověk ( Jacques Mesrine ). Moc se těším na Epilog, tam to teprve bude vrcholit....
Bílá paní (1965)
Skvěla parodie na komunistický systém a režim, že ano soudruzi :-) . Kopecký, Bek a Hrušínský tu hrajou správné blby s funkcemi , perfektní hlášky a myslím si , že to po roce 1968 asi moc nepoustěli :-)
Leviathan (1989)
Měli jsme to na kazetě s rychlodabingem, ale mělo to skvělou atmosféru a bylo to na jiném principu než Vetřelec. Pro mne navždy hororová klasika brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
A tak jsem si vzal řeznici (1993)
Pěkná komedie s úplně jiným nešpionovským Meyersem, který je civilní a ma skvělé stylové recitace :-). Strašně moc se mi líbila jeho rodina : nadržená mamča, táta hajzlík (dvojrole) a bratr s květákem na hlavě :-).
Oko dravce (2008)
Velmi pěkně technicky zpracované, jen mě docela rozesmály bagry na dálkové ovládání :-) . Našláplý akční film, který je dosti podobný Smrtonosné pasti 4 a vzal si i podstatu z Vesmírné odysey 2001. Ale sledování dle kamer všude je již docela uvěřitelné. Také pěkná patriotická pohádka.