Recenze (414)
Dovolená za trest (2014)
Zivacka s par vtipnejma momentama, ale i hodne priblblejma serepetickama.
Jurský svět (2015)
Dobry, vymazleny, ale zase klisovity hollywood. Osekate-li vsechny ty triky a efekty, zbyde vam pribeh, ktery se ani zdaleka nevyrovna originalni jednicce. Clovek si rika, ze ten fuck-up co zpusobil tu tragedii je proste ne-uveritelny a ta slepice co ma byt jako koordinatorka neboco svoji praci ocividne nezvlada a neumim si predstavit, ze by ji nekdo dal tuhle praci, ten borec s tou WTF delam si ridicak na helikopteru a kdyz uz ji konecne skoro mam, tak stejne neumim ridit. No nic, jsem zvedav, kolik z tech nadsencu si koupi DVD, nebo se na to mrkne jeste v televizi.
Šéfové na zabití 2 (2014)
Tak hloupe, tak bez napadu a vetsiho vtipu..
Interview (2014)
Je to strasna blbost a bylo mi misty trapne. Nicmene si tento film na oskara nemysli a kdo zna Setha, tak vi, co muze ocekavat. Ocenuji predevsim otevreni tabuizovaneho tematu zesmesneni Severni Korei, jen diky tomu medialnimu humbuku a hackerskemu utoku se tesi tento film takove oblibe.
V oku tornáda (2014)
Twister po dvacatedevate, ale tentokrat priserne natoceny, zahrany a jak by rekl pan prezident z*urveny. Fuj, nebrat
Interstellar (2014)
Kdybych mohl, dal bych 6 hvezdicek. Nolan je buh.
Nic než pravda (2008)
Dobre natocena nuda. Nic vic.
Falešní poldové (2014)
Velmi slusna blazniva komedie, ja se bavil skvele, coz me docela prekvapilo.
Soudce (2014)
Dbry, ale pouze dobry. Fillm misty nudi a celkova zapletka neni vubec slozita, takze jde spis o zamereni se na psychologii rodiny nez na samotny dej.
Zmizelá (2014)
Sceny z prvni tretiny nezajimave, nudne, az bych rekl zbytecne. Dejove linii nelze verit, policajti jsou neprofesionalni az hloupi, celkove zmetek, nechapu vysoke hodnoceni. Psychothrillery mam celkem rad, ale tenhle je proste tuctovej s podivnym a nelogickym koncem...