Recenze (630)
Jan Žižka (2022)
Celý film mi přijde jako když pejsek s kočičkou dělali dort snaha byla ale výsledek nic moc .
Spolu & Hladoví (2022) (seriál)
Pořádně nechápu co nám zde chtěli ukázat krajinu, památky ,jídlo nebo vztah otec dcera ? Ať už to bylo cokoliv tak ve výsledku to bylo jen jak Hejlík a jeho dcera žerou a jezdí po výletech a fotí tím nám žádný užitečný tip nedaly holka byla celou dobu otravná že měl člověk chuť vypnout televizi ,celkově bych to hodnotil jako nepovedeny pokus.
Batman (2022)
Velké zklamání postavy nenaplnily vůbec očekávání s vyjímkou cat women jinak to vypadalo jako by to dělal někdo na drogách.
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Podle mého názoru dost přeceňovaný seriál který spadá spíše do kategorie průměrných a snadno zapomenutelných , navíc byl zbytečně dlouhý pokud by ho udělali jako minisérii tak tři díly mohlo to být lepší alespoň z mého pohledu .
Muž z Kentucky (1955)
Film byl velice zdlouhavý a děj poměrně nudný bez jakékoliv známky napětí .
Armáda mrtvých (2021)
Tohle je teda vážně hrůza nevím co je to sakra napadlo natočit takhle dlouhej a pitomej film i když si vybrali celkem slušný téma tak z toho vyšlo něco co vypadá jako zdegenerovaná koza co kulhá a nakonec spadne . Fakt šílený.
Sexify (2021) (seriál)
Na Polský seriál velice dobré a odvážné téma když pomyslíme jak jsou Poláci věřící tak je to určitě krok dopředu v jejich kinematografii .
Mulan (2020)
Super prostředí akce i děj tomuhle vážně nic nechybělo . Neznám sice předlohu takže nikdo může namítat že je to nepřesné ale to je pro mě výhoda protože jako film je to bezva a fakt mě to dostalo .
Rodina na baterky (2021)
Fakt nuda začátek ještě dobrý i pár slušných hlášek ale pak to šlo už jen z kopce, pro děti to bude sranda ale pro dospělé kteří chápou celý děj je to spíše nuda co ovšem musím pochválit je animace .
Nejvyšší pocta (2019)
Zajímavě natočený snímek jen už od poloviny se děj dost táhne a je předvídatelný což mu ubírá na zajímavosti , není úplně špatný jen dlouhý .