Recenze (738)
Kožené slunce (2002) (TV film)
Pro mě zklamání. Nečekal jsem žádný zázrak, ale to snad ani nebyl Kachyňa ... Chápu, že se jedná o televizní film, ale některé scény a dialogy byly jak od začátečníka. Jedna hvězda navíc je za to, že Kachyňa ulehčil Prušinovskému casting na Okresní přebor.
Hráči (1998)
Výborný film. Když se nad tím zamyslím, tak vlastně nic extra nevyčnívalo, ale celkově všechno funguje, jak má. Scénář, herci, režie. A tak to má být. Snad jen Červ mě neskutečně rozčiloval, tehdy hubený floutek Norton ho zahrál moc dobře.
Hokejový zázrak (2004)
Walt Disney a hokejový turnaj v Lake Placid 1980, víc asi není potřeba dodávat. Klasický muster sportovních příběhů, který nebyl ničím vylepšen.
Saturnin (1994)
Milé se skvěle propracovanými postavami. Příběh je však tak slaboučký, že moc nechápu, co na Saturninovi všichni mají...
Poslední císař (1987)
Zajímavý a hezký film, některé pokusy o artové scény mě však spíše nudily. Jsem si jist, že pro spoustu lidí může být Poslední císař opravdová pecka, ale pro mě "jen" film, co stojí za shlédnutí, když máte tu správnou zpomalenou náladu.
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Víceméně zklamání. Jako když kočička s pejskem dělají dort. Méně bývá často více. Navíc Cruise už na akční role bohužel nemá, i když se snaží sebevíc a já ho za jeho fyzičku obdivuji. Nicméně věk nezastavíš. Nebýt krásných exteriérů, tak za dvě, takto slabší tři. Přitom minulý díl byl opravdu dobrý ...
Spojenec (2006)
Vcelku originálně pojatá bankovní loupež. Kdo čeká víc, možná bude zklamán. Kvalitní zábava s výbornou hudbou a trochu nepřehledným scénářem, což ale dělá film zajímavým.
Tři dny ke svobodě (2010)
Horší než Nevinná, ale pořád dobře koukatelné. Slabší čtyři, škoda horší první poloviny, ve druhé už všechno bylo, jak má být. Chyběla mi Diana Kruger, pro Elizabeth Banks bych do toho rizika asi nešel:)
MOST! - Epizoda 6 (2019) (epizoda)
Místy už hodně velkej bizár. Ne že bych byl nějakej puritán, ale už to trochu zavánělo senzacechtivostí za každou cenu. Jinak ale spousta vtipných momentů, pořád hooodně zábavný ...
Lásky čas (2013)
Milé, slabší první půlka, asi po hodině jsem si neuměl představit, co se bude dít. Naštěstí druhá půlka byla o poznání lepší.Rachel McAdams je fakt sympaťanda.