Recenze (3 917)
Pluk mizerů (2022) (seriál)
V několika prvních dílech se prakticky nic nedělo, ke konci se to zlepšilo. V těch mnoha postavách jsem se trochu ztrácel, hodně vaty a moc a moc zbytečného kecání o kokotinách, sem tam aspoň ta trocha akce. Mohlo to být celé jeden dobrý průměrný celovečerák na 90 minut, bohatě by bylo kde stříhat. (31%)
Tajemná řeka (2003)
Velmi zdlouhavé sociální drama, okrajově detektivka. (25%)
Černé brýle (2022)
Jakýsi maník nemá k smrti rád prostitutky a tak tu a tam nějakou zprovodí ze světa. Bohužel film se tím skoro vůbec nezabývá. Vyšetřování je také jen okrajovou záležitostí. Naprostá většina stopáže je drámíčko o životě jakési osleplé prostitutky, která s sebou navíc tahá malého asijského chlapečka. No fest nezajímavá nuda. Do odpadu neposílám jen díky tomu slepeckému psovi. (11%)
Vražda v Londýně (2022)
Nezaujalo vůbec, nezvládl jsem dodívat. (4%)
Černý přízrak (1986)
To se nedalo. Skoro jsem to vypnul ještě před titulkama, ale pak jsem ještě 2 minuty vydržel. (1%)
Kyberúnos (2022)
Trapárna s nějakou paní, co je jako hackerka a buď někde běhá nebo tlemí na monitor a kolem ní se promítají barevné nesmysly.. (6%)
Cooganův trik (1968)
Zatím to nejhorší, co jsem s Eastwoodem viděl. (5%)
Úsměv (2022)
No, jako námět, OK. Ale co ta snůška blábolení a zbytečné vaty, která zabrala aspoň půlku stopáže? A to šnečí tempo tomu mělo nějak pomoct? A ta hlavní hrdinka, tam fakt musela být zrovna tahle nějaká paní? Ona vůbec ta premisa, že zrovna profi psycholožka bude tak pitomá a nestabilní, to dost staví na hlavu. S velkým přeskakováním nakonec dodíváno do nezajímavého a nepřekvapujícího konce. (32%)
Pravda zabíjí (1999)
Docela zdlouhavý a protivný film, kde se lidi skoro pořád překřikují a hádají. (16%)
Absolutní moc (1997)
Docela zdařilý thriller. Jen to mohlo mít o 30 minut méně a vyšší dynamiku. (60%)