Recenze (149)
Skryté zlo (2018)
Veľmi zaujímavý thriller (viac ako horor), naozaj niečo na štýl disturbia. U mňa to kolíše medzi 3 a 4 hviezdami, ale dávam 4 za Tennanta.
Shazam! (2019)
Na film som išiel spontánne, o Shazamovi som vedel len základné info... Veľmi potešil, niesom náročný na efekty ale bolo ich tu dosť, hlavný záporak je celkom dobre nakonfigurovaný, starý mrzút vs. energické dieťa, väčšieho zloducha si šetria na dvojku, ktorá myslím do dvoch rokoch bude 😂 ! Spojler! Shazam + 5 nevlastnych surodencov + Black Adam = 7 superhumans, 7 kráľovstiev
Čarodějovy hodiny (2018)
Ono je to také ;/ 🙄
Táta je doma 2 (2017)
Mel Gibson, Will Ferrel, Mark Wahlberg a daľší podľa môjho skromného názoru zaujímavý herci dodali tomuto filmu šťavu, pozrel som si to pár hodín pred skúškou na výške ale aj počas skúšky som naňho myslel :D. Dejovo je to priemerné, dobré scénky výtazne prevyšujú tie slabšie a celkovo je to taká nadpriemerná rodinná komédia. Originalita ***, Náväznosť deja ****, Komické scénky *****, Obsadenie *****, dokopy **** a pol hviezdy, zaokrúhlene nahor to vychádza 5*. :D. PS: Podľa mňa nikto nebude ľutovať zhliadnutie tohto filmu
Přepadení v Pacifiku (1992)
Veľmi kvalitne urobený film na štýl smrtonosnej pascy, v tomto prípade dosť podarený a ja Seagala zbožnujem :-D 75%
Big Lebowski (1998)
Niečo medzi 3-4. 60%!
R.I.P.D. - URNA: Útvar Rozhodně Neživých Agentů (2013)
Neviem ani prečo, ale mna ani minutku nenudilo a to je podľa mňa najdôležitejšie pri takýchto filmoch, obsadenie výborné , Jeff Bridges úplne zabil celý film :) . 90%!
Terminator Genisys (2015)
Priemerne náročný, vizuálne a príbehovo na 4 hviezdy. 80%
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Star Wars som kedysi nemusel, ale teraz je to veľmi príjemný film :D. efekty sú celkom dobré, pekný príbeh. 70%!!!
Everybody Hates Chris (2005) (seriál)
Podarený sitcom :)