Recenze (744)
Pokušení (2009)
To je tak, kdyz je clovek podeziravej. Co chceme videt, vidime. Ve vztahu nepodezirat!!
Bling Ring: Jako VIPky (2013)
Pet hvezd ani nahodou za zpracovani. To bylo fajn, projemny, takovy na***, to tema je ale skvely. Bylo hodne fajn videt takovyhle realny tema!! No a holky, Emma atd, jasne, delaj film lepsim :)
Výplata (2003)
Klasicky snimek z doby, kdy jeste nebyl film slozity. Nektere sceny trochu trpi svou naivitou, ale to mi vubec neva. Vzdyt je to uz skoro 20 let :) mota se tady kupa super hercu, moc dobre se na ne diva!!
Troja (2004)
Velky film. Dalsi velky film, ktery dlouho unikal me pozornosti. Nebo spis jsem utikal ja pred pozornosti tohohle filmu. Velkofilm, kupa lidi, hercu, kupa efektu, zdroju, hodne dobrej Brad Pitt! Pribeh o zene, pribeh o zrade, lasce, vrazde, smrtech, porad dokola. Tam a zpet. Musim ale rict, ze me to bavilo.
Narušitel (2019)
Narusitel je velkym psychozazitkem. Dennis Quaid predvadi neco, co jsem jeste nevidel. Takhle silene zahrat slidila, to je neco. Dlouhy minuty jsem mel husi kuzi. At uz z toho, co se stalo, nebo z toho, co se stane. Jen trochu skoda, ze takhle krasne domy na samote, ideal pro rodinu, mivaji tuto povest. Chci stavet dum, ale z takovehohle prostredi mam strach!
Neznámý (2011)
L. Neeson by mel hrat kazdy rok aspon v padesati filmech. Ja mam tenhle zanr proste rad. Ma takovou libivou vizaz a takovej kukuc, kterymu proste musim fandit. A to i presto, ze to tady byl vlastne zaporak :-D na tu jeho pomocnici se taky da divat, takze celkove hodne povedeny dilo. A ze rozseknuti deje jsem az do konce opravdu netusil, je fajn :-)
Přes prsty (2019)
Obcas peprny dialogy a vybornej Langmajer!!
CBGB: Kolébka punku (2013)
Prijemna sonda do vzniku punku, jednoho klubu a jednoho fajn pana :)
Úsvit mrtvých (2004)
Dejem je to kravina. Uvodni drive se rozplyne, pak to vsechno tak nejak pomalu plyne. U spousty smrti jsem ale mel pravem ztazeny bricho. Navic i par hercu predvadi dobry vykony. Takze co, zpmbiky jsem dostal, nic vic jsem necekal...
V cizí kůži (2011)
Jednoduchy dej, prijemni herci i vtipne situace...