Recenze (759)
Kvílení vlkodlaků (1981)
Osmdesátkovej vlkodlačí filmeček, kterej se rozjel v sedmidílnou sérii s povětšinou podprůměrnou kvalitou.
Krvavá laguna (2007)
Sympatičtí hrdinové, jeden hladovej krokodýl a neokoukaná australská příroda, navíc snímaná výbornou kamerou. Já byl spokojenej.
Kočičí oko (1985)
Přjemná osmdesátková kingovka.
Transformers (2007)
Absolutní blockbuster. Splněný sen každého kluka. Čirá megalomanská óda na akci a destrukci.
Toxický mstitel 4: Masakr ve městě (2000)
Neuvěřitelně zběsilý Troma flick. Kulometná kadence nehorázně nekorektních scének. A ten plyšovej penis... !!!
Maniak (1980)
Legendární horor Williama Lustiga s výborným Joem Spinellim. Další ukázka famózní trikařské práce Toma Saviniho, který zde zavraždí sám sebe. :-)
Mizerové II (2003)
Takhle to dopadá, když se Bayovy povolí otěže. Nechá souložit krysy, rozřezávat mafiány a zdemoluje polovinu Miami, což je mu málo, a tak si pro jistotu ještě zajede do Kuby.
Dead Set (2008) (seriál)
Seriálová pecka z Velké Británie. Velice brutální a svižně natočené. Těch 180 minut uteklo jak voda, a později ještě několikrát proteklo přehrávačem.
Hranice smrti (2007)
Francouzská rádobycool jatkařina s otřesně přehrávajícíma náckama. Tenhle film mě spolehlivě znudil a znechutil. Bere se tak vážně, až je to k pláči.
Hory mají oči (2006)
Pomalý kvalitativní sestup Ajových filmů. A bude hůř...