Recenze (3 961)
Jen Bůh odpouští (2013)
Drive: Nedivácká verze. Refn túruje další dějově plytký a průměrný krimi scénář s Goslingem v hlavní roli barvičkami a občasnými výbuchy brutálního násilí, ale tentokrát mu chybí sympatické postavy a parádní soundtrack. A to dost citelně.
The Night Visitor (1971)
Bergmanovi herci ve studeném thrilleru o pomstě. Žádná velká sláva.
Kořist (1971)
Průměrná dobová kriminálka. Po zdlouhavé úvodní loupeži přišla zdlouhavá autohonička, ale ta byla aspoň pěkně fyzická, auta brutálně smykovaly a obouchaly se. Nejvíc mě na tom bavil charizmatický Sharif jako ležérní zkorumpovaný polda a taky jak Belmondo profackoval tu bloncku, Hossein bohužel neměl co hrát.
Sincerely Louis CK (2020) (pořad)
Louis C. K. je zpět a nesere se s tím.
Tenkrát podruhé (2019)
Pohodový francouzský feel good movie.
Best of Stand-up 2020 (2020) (pořad)
Dost slabé, ani jeden z výstupů mě nějak zvlášť nerozesmál. Zajímavé je, že se tu vůbec neřeší události roku 2020. Radši si pusťte Sincerely Louis CK z loňského roku.
Za černou duhou (2010)
Potenciálně zajímavý námět, parádní vizuál i atmosféra a Michael Rogers je skvělý úchylák. Ale děje je tam sotva na půlhodinu. Lepší by to bylo jako videoklip.
Pouta (2009)
Zajímavý námět a výborný Ondřej Malý, ale strašně utahaný film.
Critters 3 (1991)
Po rozjívené dvojce přišla komornější, nevýrazná a zapomenutelná trojka.
Stín v oblacích (2020)
Komorní podivnost. První půlka má atmosféru nočního letu, ale hlavně se tu kecá, v druhé se dočkáme nějaké té akce, ale s výjimkou cool záběru Chloeina pádu z letadla a návratu do něj to není nic extra.