Recenze (4 572)
Já jsem ty a ty jsi já (2006)
Tohle není bohužel Freaky Friday, jen ta záměna těl je společná. Herci v tomto filmu svojí proměnu neumí hrát a nápad je celkově zcela nevytěžen. Takže pouze průměr za sympatickou holku v hlavní roli. Ani roztleskávačky tentokrát nebyly moc dobře napsané. 60%
Národ snílků (2010)
Tenhle film nemá v podstatě co nabídnout, je tam vše co jsme už jinde viděli stokrát. Asi by to nevadilo, kdyby alespoň nějaký půvab nebo švih v tom byl. Je to tak nějak odbyté, po povrchu. 60%
Křižovatky (1986)
Nádherná pohádka pro muzikanty. Roadmovie je asi můj nejoblíbenější žánr. A s muzikou je to ještě lepší. Ten starej pán to zahrál nádherně, toho bluesmana jsem mu fakt věřil, koneckonců to bluesman vlastně byl i v realitě. Ta cesta zpátky ke kořenům je na konci až magická. Super. 85%
Projekt X (2012)
Hodně zajímavá záležitost. Není potřeba hodnotit co je a není možné. Ten projekt jen znázornil co se může klukovi, kterej se teprve hledá stát, když mu přijde na párty o něco víc lidí. Některé záběry jsou vysloveně autentické, budí mi vzpomínky. Takže nuda určitě ne. Nesmírně mi vadil tupec zahraný Oliverem Cooperem. Ten to srazil o 20%. Takže jen 80%
Bezmocná (1995)
Já mám tyhle divný filmy o divnejch lidech rád. Ta holka je úplně mimo mísu stejně jako všecky její kámošky. Ale scénárista, kterej jí vložil do huby všecky ty věty by měl dostat metál. Cesta k nalezení cesty životem nemusí být vždycky zrovna trnitá a taky každý osobní drama nemusí zvenčí jako drama vůbec vypadat. Tahler komedie je lehoučká jako pírko a pro spoustu lidí bude asi úplně blbá. Já jsem si v ní ty pitoreskní postavičky vychutnal. 80%
Cruella (2021)
Hezké obrázky, jinak nic. 50%
Loki (2021) (seriál)
První díl navnadil a další těžce zklamaly. Sestříhané na polovinu by to docela potěšilo. Ty zoufalé scény plné bezradnosti, to už by se snad dalo vysílat při výuce na FAMU. 45%
For All Mankind (2019) (seriál)
Znáte ten pocit, když šlápnete na plyn a nejde turbo? Tak to je přesně tento seriál. Na půl plynu, vhodný ke sprchování, šlofíku, žehlení. Dokonce mi nešel jeden díl, tak jsem ho vynechal. Nevadilo. Úplně o ničem. Škoda potenciálu. A čekat pět hodin na něco co možná nepřijde, to se mi nechce. Alternativní historie, která vlastně vůbec žádná v seriálu není.
Kursk (2018)
Docela slušné drama. Pěkně natočené, ale dost málo ruské a jakoby ledabyle odvyprávěné. Možná ta odtažitost je jediné co trochu zklamalo, jinak fajn strávený čas. 75%
Můj syn (2021)
Osobně to vidím na poměrně slušně natočený thriller, který sice nepřináší nic nového, ale je to dobré řemeslo. 70%