Recenze (4 589)
Hezké chvilky bez záruky (2006)
Není to zdaleka takový průšvih, jak napovídá procentické hodnocení. Zdejší uživatelé mají tendenci novější české filmy hodně "sundávat". Je to prostě jen obyčejný příběh o obyčejné přepracované ženské, co toho má plné zuby. A je tam zase ta Chytilová jak jí známe...
Pasti, pasti, pastičky (1998)
Je to typická Chytilová, stavící na absurdnosti situací, v nichž si se Sklepákama tolik rozumí. Film sice nedrží pohromadě tak jako Kopytem sem, kopytem tam, ale jinak je mu dost podobný. Nijak mne neurazil, po letech ješte malinko dozrál...
Lea (1996)
Lenka Vlasáková začala jako charakterní herečka s velkou budoucností a skončila jako seriálová pornohvězda...je jí škoda. Tady to ještě stálo za to.
Báječná léta pod psa (1997)
Film, který mám rád čím dál víc, hlavně víc než všechny Hřebejkoviny...
Kousek nebe (2005)
Tady jsem zůstal neosloven... Táňa Pauhofová je jenom hezká, takže se film podobá spíš televizní pohádce v neděli odpoledne na ČT. Jen ten konec je holt jinej...
...a bude hůř (2007)
Přes strach, který jsem měl ze ztvárnění knihy do filmu, jsem byl mile potěšen. Způsob zpracování tématu mi sedl a mohu říci, že film je dle mého soudu světýlkem ve tmě posledních let...
Mamas & Papas (2010)
Nellis, už ne!!
Výlet (2002)
Uznávám, že je to pozoruhodně napsaný, ale...smál jsem se, bavil, i se zamýšlel...přesto mi to vůbec nic nedalo a nevím jestli to ještě chci vidět.
Tajnosti (2007)
Na tuto režisérku jsem nikdy netrpěl a už to asi nenapravím. Už sice asi odešla od konverzačních absurdit k jiným typům filmů, ale prázdnotu duše těžko vyjadřovat prázdnotou filmu. To se musí nějak jinak...anebo mne to všechno ještě čeká!!!!???
Paralelní světy (2001)
Doba kdy se točily v Čechách zajímavé filmy. Nemusí sednout každému, ale rozhodně to není film k zahození...