Recenze (2 669)
Chata (2019)
Poměrně zvláštní film hodně sektářský, který jsem moc nepochopil. Hodnocení: 50 %
Lidská skvrna (2003)
Zpočátku to vypadalo nadějně, ale pak to trochu zmatečně přeskakuje, aby to vyvrcholilo v nic moc zajímavý závěr. Velká škoda. Hodnocení: 55 %
Veliká příležitost (1949)
Budovatelský film, který zaujme kvalitními herci, ale jež je dějově nudný. Hodnocení: 40 %
Koncert na konci léta (1979)
Průměrný životopis Dvořáka sehraný Vinklářem, který neurazí ani nenadchne. Hodnocení: 60 %
Nina (2017)
Hodně utahaný děj a nevýrazní herci kazí jinak zajímavý námět a ztvárnění, hudba je úplně odrazující a uspí spolehlivě. Hodnocení: 55 %
Zelňačka (1995) (TV film)
Průměrná komedie s trochu nudným Somrem a Skopečkem. Hodnoceni: 55 %
Stíny mrtvých (2001)
Námětem zajímavý film, který se v první třetině zvrtne k ubohou střílečku. Je to velká škoda. Hodnocení: 50 %
Studené nohy (2018)
Celkem příjemná německá krimikomedie. Hodnocení: 60 %
Když kluci drží basu (1978) (TV film)
Docela dobrá komedie. Hodnocení: 70 %
Popelka (1969) (TV film)
Pěkná a dojemná pohádka s dobrými herci. Škoda, že princ ani Popelka nejsou moc výrazné postavy. Hodnocení: 65 %