Recenze (4 173)
Legendy Polskie: Jaga (2016)
Fešná Jaga a její vyřazení jednotky SWAT alá Matrix.
Legendy Polskie: Operacja Bazyliszek (2016)
...Za sedmero supermarkety a patero parkovišti...
Legendy Polskie: Smok (2015)
Terorista Adolf Kamchatkov přezdívaný drak unáší fešný holky. Je tu ale i Janek kterej má zálibu v robotice. A ten sestrojí krásnou terminátorku.
Legendy Polskie: Twardowsky 2.0 (2016)
Jak vyjebat s ďáblicí a nejen s ní podruhé.
Legendy Polskie: Twardowsky (2015)
... aneb jak vyjebat s ďáblicí. Twardowsky je dobrej kolík.
Summer Camp (2015)
Tak za mě velký zklamání. Místo toho neustálýho řvaní bych čekal a raději uvítal víc krve a gore. Ale za ten konec(příjezd dětiček a fontánu) ty 2hvězdy dám.
The Day the Earth Stopped Masturbating (2012)
NO COMMENT😁😂🤣
Delirium (1972)
Film jehož stopáž mi připadala daleko delší než ve skutečnosti je. S čehož vyplývá, že jsem se snímkem spíš pronudil než abych se u něj bavil. Lepší 2hvězdy.
Cyklus (2008)
The Devil's Ground je kanadským hororovým nízkorozpočťákem režiséra Michaela Bafara. Ze začátku jsem si říkal, že to bude nejspíš strašná 3,14čovina. Po pár minutách mě film ale celkem chytl. Samozřejmě nečekejte nic extra ani originálního. Ale něco do sebe to přece jenom má. Závěr je ale nezvládnutej. Což je škoda. S hodnocením to mám něco mezi 2-3hvězdami ale oproti poslednímu filmu M. Bafara Don't Look Away(2023) (skoro odpad-1hvězda) je tohle rozhodně koukatelnější takže se přikloním ke 3slabším hvězdám.
Bornless Ones (2016)
Jeden barák, pár nesympatických postav a nějakej ten démon. Kde se čerpala inspirace je jasný. Pár vydařených scén se najde ale jako celek mě to nebavilo. Navíc napětí to mělo vyloženě nulový. 2hvězdy