Recenze (417)
Krvavá nevěsta (2019)
Je to ulítlé,baví to,je to černohumorné a chvílemi i drsné a sympaticky krvavé. Jo a Samara je kundice jak hovado😜
Rambo: Poslední krev (2019)
Jak zpívá ostravský Jaryn,"mohlo to byt horší, nebylo to špatné.... " Kurva ale Sylvestře, co to má být??? Neakční hoďka,kde si válečný motherfucker Johhny hraje na Taken taťku Liama je v pohodě,hlavně že jak je starej,tak je drsnej. Nenudí to a i přes veškerou absurdnost,je to cool ... Ale jakmile stařík naklade Jigsaw pasti do tunelu ve kterém je lautr piču vidět,tak je celý ten závěrečný desetiminutový nadupaný gorefest celkem k hovnu.... Sorry Sláji, čekal jsem větší peklo.... Ovšem na druhou stranu jsem se bál, že to bude větší průser.
Joker (2019)
A může se to klidně opakovat do omrzení... Joker je one-man show pana Phoenixe!! Dokonalá studie postupného šílenství a ještě prostřednictvím nejikoničtějšího komiksového padoucha.... Joaquin podal nadlidský výkon a celé dvě hodiny si ukradl pro sebe... Ovšem líbil se mi i mr. De Niro,který podal suverénní výkon hodný starého rutinera a jako pozvánka k Irčanovi obstál na výbornou. Nezbývá než doufat a těšit se,jak si ďábelský Phoenix pohraje s "Patizonem" v novém Batmanovi.
Centurion (2010)
Souhlas sEvilPhoEnixem, rubačka jako bejk,krev cáká víc než ocas Rosenberga v nejlepších letech,ale střih to trošku posílá do kopru. Ovšem i tak se na to obstojně kouká a nenudí to.
Pašerák (2018)
Ooooou maaaaj gaaad!!! Jak to ten plesnivý dědek sakra dělá... Klint si jezdi dvě hoďky pick-upem z garáže do hotelu a zpátky s brašnama plnýma "mouky",v patách má agenty,sem tam hodí nějaké moudro a prachama z "kšeftíků" podporuje partu starých veteránů a snaží zalepit rozbité rodinné vztahy. Celý film se celkem hovno děje,ale Clint plete z hoven biče na počkání...
Hellboy: Královna krve (2019)
No pchoč neee??! Pekelný spratek si to dává jako svině, při parádní muzičce s Rkovým ratingem! Zdejší honorace samozřejmě dští sýru, nad scénářem jež údajně šustí hajzlpapírem a vizuál za ty prachy prej vypadá jak z pohádky Hrátky s čertem. Konec konců, jestli se chce nějaký homosaurus hrabat v hovnech,nechť si otevře Douglasovi poznámky! Všem ostatním, normálně "prostoduchým" požíračům filmové zábavy bon apetit!
Černý jestřáb sestřelen (2001)
"NENECHÁME TAM NIKOHO!!" Ridley Scott přetavil klasickou army verbovačku na umělecké dílo a zároveň ukázal hrůzy války jako takové. Žádní hrdinové,žádní vítězové. Naivní představa mladých klučinů o hrdinném boji za vlast a vůni vavřínů bere za své hned při první akci. Realita v ulicích Mogadišu dostává tvrdost mlatu. To vše v Ridleyho skvostném balení.
Balkánská hranice (2019)
Rusko-Srbská odpověď na americké military agitky dopadla navýsost dobře. Pár gerojů musí udržet letiště v Kosovu proti hordě Albánců. A jak jinak, než že tak činí i za cenu nejvyšší... Tolik ruských sympaťáků jsem snad po hromadě ještě neviděl... Do toho záporák co se nesere v podstatě s nikým a ničím. Akce je dostatečně drsná a vizuál líbivý,je vidět že na to nějaká ta kopějka padla.
Pád Bílého domu (2013)
Bůh opět ochránil Ameriku!!! Tentokrát za mohutného přispění Gérarda Butlera. Fugua se blýskl vynikající akcí, o kterou jde v akčním výplachu především. Škoda že se ke konci neurval ještě víc ze řetězu a nevysral se na klasický americký patos v podobě tradičního srdcervoucího prezidentského projevu. Konec filmu je tak klasicky zakončen po vzoru p. Parkanové: "Vzhůru vlajko hvězd a pruhů". Nicméně s tím jsme museli počítat.... Jinak se této akční jízdě nedá vytknout v podstatě nic.
Trpaslík (2017) (seriál)
Komediálním serošům se konečně začíná blejskat na lepší časy! Teda aspoň zatím v těch veřejnoprávních vodách. Suchoš klasika,ale Hofmann s šulinem na držce nemá chybu😂😂 jednoznačně největší tahoun seriálu!!!