Recenze (833)
Hot Dog (2018)
Německé komedie jsou prostě... své. Někdy mi sednou, někdy ne, a tentokrát to bylo tak napůl. Žádná extra sranda, ale vyloženě pitomé mi to taky nepřišlo. Navíc v tom hrál Til, takže se mi na to většinou alespoň dobře dívalo.
Debbie a její parťačky (2018)
Všechny fórky mi přišly otřepané a jediným důvodem, proč jsem to nevypnula v polovině, byly velmi dobré herecké výkony mnoha mých oblíbenců.
Blade Runner 2049 (2017)
Kdybych si lépe vybavovala původního Bladea Runnera, asi bych se u tohohle víc chytala. I tak jsem si ho ale užila dostatečně, tou atmosférou mě to dost vracelo k "jedničce".
Tiché místo (2018)
Perfektně mrazivá atmosféra. Uf.
MEG: Monstrum z hlubin (2018)
Vím, že je to film o pravěkém žralokovi, ale... nemyslím si, že je zas tak velká naivita očekávat, že logických failů tu bude méně. Velká část z nich byla naprosto zbytečná a bez nich by to nemusela být zas až taková ptákovina. Tři hvězdičky dávám proto, že mám slabost pro žraloky a Stathama a obojího tady bylo až až.
Labyrint: Vražedná léčba (2018)
Asi bych si to víc užila, kdybych si lépe pamatovala, o co šlo v předchozích dílech. Nebo kdyby mi to nepřišlo až moc dlouhé. A nebo kdyby mi tak moc nevadil ten týpek s tím divným obočím. Asi, ale třeba taky ne.
Únos (2017)
Na tenhle film jsem se chystala docela dlouho a ne, nevybrala jsem si na jeho sledování úplně ideální načasování (viděno v době aféry únosu syna českého premiéra). Na jednu stranu depka, na druhou stranu si říkám, že vždycky může být hůř a za tohle pozitivní poselství jsem bratom Slovákom moc vděčná!
Paříž 15:17 (2018)
Já asi chápu, že ta omáčka okolo byla nutná hned z několika důvodů. Jednak fungovala jako seznámení se s hlavními hrdiny, jednak jako pochopení jisté osudovosti, kterou celá událost měla. A taky to byla dost nutná výplň, bez které by se celý základ filmu smrskl na 10 minut. Ale... Chtěla jsem koukat na film o tom, jak mladí Američané odzbrojí teroristu ve vlaku. Místo toho jsem se dívala, jak mladí Američané putují po Evropě a dokazují, že americký vzdělávací systém stojí za prd, protože kluci neví, kde zemřel Hitler.
Odnikud (2017)
Celou dobu mi všechno přišlo naprosto uvěřitelné, což mi přijde dost neuvěřitelné a klobouk dolů.
Insidious 3: Počátek (2015)
Jo, tohle už bylo docela i dobrý, bála jsem se tu asi nejvíc z celé série, i když pořád ne tak moc, jak bych chtěla.