Recenze (833)
Taxi 5 (2018)
Ujetý francouzský humor, rychlá auta a pohledné postavy - to je pro mě moc dobrá kombinace.
Mrakodrap (2018)
Pořádný akční nářez, u kterého jsem si užila každou chvilku.
Rampage Ničitelé (2018)
Film se zmutovanými gorilou, vlkem a krokodýlem je přesně to, co jsem potřebovala. Navíc na něco takového ani nelze mít přehnané nároky, takže jsem nebyla ničím zklamaná. Logika se občas hodně ztrácela, ale ne tak moc, jak jsem se bála. A veškeré nedostatky vyvažoval Skála, takže za mě spoko.
Přání smrti (2018)
Hlavní myšlenka se mi dost líbila, stejně jako otázky, které film nabízí. Jenže to, jak si s nimi tvůrci poradili, mi moc nesedí, stejně jako finální vyústění. Nakonec mi to totiž zas až takový smysl nedává.
Ztratili jsme Stalina (2017)
Za humornou formu jsem dost ráda, protože i tak pro mě to, co se ve filmu dělo, bylo dost těžko stravitelné.
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Tahle série mě prostě dost baví a navíc nemám pocit, že by kvalita díl od dílu klesala.
451 stupňů Fahrenheita (2018) (TV film)
Předlohu už si tak dobře nepamatuju, ale nějak mi dávala větší smysl. Tady jsem se místy trochu ztrácela a celkově jsem byla spíš zmatená než cokoliv jiného. Kniha se mi ale moc líbí a jsem ráda, že se takhle připomíná, za to palec rozhodně nahoru.
Winchester: Sídlo démonů (2018)
Fuj, už dlouho jsem se u "obyčejného" hororu takhle nebála. Lekačky byly nějak víc lekavé a celé to mělo víc děsivou atmosféru než většina hororů, na které jsem v poslední době narazila.
Tomb Raider (2018)
Jasně, bylo to přehnané, ale nějak mi to tou přehnaností sedělo k herní sérii a tahle filmová Lara se mi osobně líbila o moc víc než ta předchozí.
Solo: Star Wars Story (2018)
Vždycky zapomenu, jak mě celá série bere, dokud se nedívám na další díl. Nejsem ten zarputilý fanoušek, co by si pamatoval každou drobnost, takže jestli se tenhle příběh o Hanu Solovi nějak vymykal z původního konceptu, já si toho nevšimla a maximálně si to užila.