Recenze (473)
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Mistr a spol. už jsou v takový pozici, že můžou srát na lobotomizovaný mainstreamový publikum. Nemá to jednotící dramatický oblouk ? Jděte do prdele. Událost roku.
Godzilla II Král monster (2019)
I v rámci žánru vele štěrek, podivuhodně debilní debilita - nudná, drahá.
Srážka s láskou (2019)
Romantické, vtipné, neoriginální a navíc s krásnou ženskou, co umí hrát.
John Wick 3 (2019)
Špička žánru, vrcholné řemeslo, jenže napotřetí už hodně nudilo. Příběh a postavy na druhé koleji a to mi v tomhle miniseriálu už vadilo.
Hra o trůny (2011) (seriál)
S01 _80%. S02_50% a tím jsem skončil, abych se na vlně hypu po letech podíval na S08E03 , tolik peněz a rejža to tak zmatlá. Správná bitva přeci začíná útokem jízdy do tmy, protože zhasínání světýlek je velké umění.
Skleněný (2019)
Ten šajmalán je tak geniální a hlubokej, že zduř se a ztěží dokoukej.
Na špatné straně (2018)
V mém světě by tenhle depresívní a upřímný thriller dostal Oskara. Tohle reflektuje současnost zpúsobem, který nepamatuju. Žánrová zábava nakažená inteligencí.
Polar (2019)
Kterak Mads zabloudil do amatérského představení. Snad to byla mýlka nebo snad šlo o 80% celého rozpočtu spektáklu nepovedeného? Ten jediný herec mezi všemi mi dal sílu dokoukat, ale kdykoli slezl z plátna, tak to bylo čisté utrpení.
Není kam utéct (2011)
Podprůměrný film /2*/ s nadprůměrným Rodenem /5*/, i když jen ve vedlejší roli.
Bodyguard (2018) (seriál)
A je to tady zase, po prvním vynikajícím dílu následuje pozvolný sešup do nechtěně parodického finále. Twisty a efektní situace na úkor smysluplnosti chování postav a celkové logiky. Bez nadhledu, vážně se beroucí příběh z V.I.P. prostředí, kde nadprůměrná inteligence je povinností, nám předvádí postavy naprostých mentálů, zázrak že udrží stolici a moč.