Recenze (932)
Savannah (1996) (seriál)
DAlší z těch seriálu, kde se celkem stydíte, že se vám kdysi líbil!:-) Tady opět zahrála svou hlavní úlohu největší mrcha, dějové zvraty apod...prostě typická americká kravina, která buď chytne nebo ne! A i když mi bylo v době vysílání kolem 10, tak podle hodnocení je jasné, jak to dopadlo u mě.:-)
Melrose Place (1992) (seriál)
Ano, je to síla, ale já ten seriál kdysi žral! UPřímně, celkem mi teď chybí seriál podobného typu, kde se děly dějové kotrmelce, kde se intrikovalo, kde kladná postava si prošla vždy i záporným obodbím a kdy charakter se láme s kadencí samopalu:-D JInak moje nej postavy byly vždycky ty největší mrchy...Kimberly, Sydney, Amanda...:-)
Sedmé nebe (1996) (seriál)
Já jsem to kdysi sledoval a bylo mi až trapně za to, jak se mají všichni rádi, jak všichni jednají v prospěch toho druhého a ještě k tomu ty dialogy. Co si pamatuju, tak nejakčnější zápletka byla ta, jak Jessicu Biele srazilo auto...to byl šok!!!:-D Jinak ale sledoval jsem to a byla to pohoda...
Vymítač ďábla (1973)
Výborný horor, který je na žebřícku Top Horor hodně vysoko! A taky si to zaslouží...
Toy Story: Příběh hraček (1995)
Tento film znám nazpaměť, připomíná mi dětství...ale když jsem to viděl po tak dlouhé době, ve svým dopsělým věku, uvědomil jsem si o čem ten film je! Není to jen o cestě z nebezpečí do tepla domova, ale je to i o ztrátě iluzí, o boji o svém místě na světě, o přátelství...to všechno si jako dítě neuvědomíte! Proto je tento film pro mě ještě silnějším zážitkem ve svých 20 letech než ve svých 10 letech!
Velká ryba (2003)
Film má nádhernou myšlenku, kterou podává v pohádkovým duchu, jak to umí jen Burton! Nádherný a dojemný konec!
Ztráta paměti (2004)
Moc zajimavý film! Možná tato věta zní tuctově, ale ono to tak opravdu bylo! A Phillippe mám od Velmi nebezpečných známostí rád!
Cabin Fever (2002)
Moc příjemná vyvražďovačka, kde mi bylo po dlouhé době opět obětí líto... a vrah už taky konečně nasadil jinou "masku" než je zvyklé!
Titanic (1997)
Nepochopím, jak někdo může být tak trapně "vždyť to je slaďak" zaujatý. Je to film s velkým F a nic na tom nezmění ani to, že už bude za chvíli v pubertě, co se roku výroby týče. 11 oscarů není jen tak, zaslouží si to zcela oprávněně. A kdo tvrdí, že mu neukápla slza na konci, tak lže sám sobě!!!
Osvícení (1980)
Když jsem to viděl poprvé, těsně po tom, co jsem dočetl knihu, byl jsem naprosto zklamán a dal bych 2*! Jenže pak jsem to náhodou viděl podruhé a byl jsem naprosto uchvácen jak atmosférou, tak i hereckými výkony...To, že se to liší od knížky mi celkem vadí, ale když toto překousnu, tak se vlastně dívám na vynikající horor!