Recenze (1 090)
Aha - dvaja v tom (2008) (pořad)
Relácia o dvoch retardovaných buzerantoch si ani nezaslúži komentár. Mastershit!
Dievča za milión (2004) (pořad)
Už v roku 2004, keď bol boom týchto všetkých "reality show", to bola sračka
Soudní síň (2008) (pořad)
Prečo nie... sem-tam sa na Súdnu sieň rád pozriem. Niektoré prípady sú zaujímavé, niektoré zábavné, no kopa ich je aj strašne trápnych
Prison Break: The Road to Freedom (2007) (TV film)
V The Road To Freedom sa nedozvieme nič nové. Je to len rekapitulácia konca prvej série a prvej polovice druhej série. Ale momentálne, keď sledujem už 4.sériu Prison Breaku, to bolo príjemné obzretie sa za tým, čo bolo a aké to bolo perfektné. Našťastie je celá táto 22 minútová upútavka na koniec druhej série nakrútená veľmi atraktívne... Pre mňa, ako fanúšika PB, jednoznačných 5* :)
Travička zelená (2008)
Seth Rogen a James Franco sú zelení králi. Tie krásne zhúlené dialógy a huličské príhodičky boli perfektné. Pineapple Express má slabé miesta, ale to je jedno. Takýto humor mám rád. Pre mňa jednoznačne komédia roka. "Holy cock!"
Policajtem proti své vůli (2005)
"Fuj!" - "No čoo mám len trochu vetry." - "Tomu hovoríš trocha? Keby sa mi vzadu vysral slon by to bolo lepšie."
JCVD (2008)
Veľmi netradičné. V podstate som videl úplný opak toho, ako som čakal. Očakával som viac akcie, ale v podstate to bola Van Dammeho "výpoveď". Najväčšiu hodnotu v tomto filme pre mňa má ten neskutočne skutočný monológ do kamery. Skvelé... asi najlepší Van Dammeho film. "Nesúďme ráno skôr, ako vysvitne deň."
112 (2006) (pořad)
Najväčším atribútom tohto programu je, že ide o skutočné výjazdy záchranárov, policajtov a o skutočné problémy ľudí. Žiadne hrané scény, ale jednoducho život odohrávajúci sa predovšetkým v nočných uliciach Bratislavy. Väčšina prípadov je skutočne zaujímavá a Maštalír všetko slušne komentuje.