Recenze (1 940)
Zvon Lukáš (2002) (TV film)
Zajímavé obsazení, to je asi tak všechno, co na téhle pohádce je zajímavého. Je tu pár pokusů o obrazovou kompozici a stylizaci, bohužel to nestačí a herecké výkony tady asi neexistují. Úpadek české pohádky.
Čtyři pírka: Zkouška cti (2002)
Film, který není vysloveně špatný, přišel mi pouze nezáživný, místy nudný a rozvleklý. Ovšem například závěrečná půlhodinka fakt stojí za to. A celý film táhne herecký výkon Heatha Ledgera, na kterém je vidět stoupající ryska jeho talentu.
Taxi, taxi (2000)
Bože můj! Jak mohlo něco takového vzniknout? Nápad je sice fajn a pro vytvoření komedie plné honiček a zábavy je výborný, ale nevyužitý a zpracování totálně vázne. Tam, kde by měl být zábavný, odvazový a líbivý na pohled, je jenom nudný, nezáživný a nevtipný. Kameran se střihačem by se měli vzít za ruce a utéct někam do Afriky, kde by se měli stydět až zčernají. O scénáři radši vůbec nemluvím. Už nikdy více, děkuji.
Starsky & Hutch (2004)
Výborná zábava. Filmy se Stillerem či Wilsonem miluju. Pohodová atmosféra 70. let, částečně parodie, částečně vážná krimi ale hlavně komedie. A závěrečný comeback s původními Starsky a Hutchem je už pouze chuťovčička.
Honey, I Shrunk the Kids: The TV Show (1997) (seriál)
Celkem zábavné, nenáročná zábava pro děti na sobotní či nedělní ráno. Pár dobrých nápadů, sympatičtí herci a pro dospělé pár narážek či ironické vtípky. Mě se líbilo.
Škola svádění (2006)
Příjemné překvapení. Velmi dobře jsem se bavil. Vtipná a inteligentní zábava. Hlavní hrdina sice není moc sympatický, ale losera hraje dobře. No a B.B. Thornton? Bezchybný, nevěřil jsem mu ani jediné slovo. K tomu pánové Stiller, Duncan a další. Pár vedlejších linií. Pěkné 4*.
Poslední legie (2007)
Scénář je sice pomatený, ale horší je výprava. Mezi kostýmy, které mají být někdy ze 6. století se objevují střihy 17. století, tak je to veselé... O výkonech nemluvím a efekty? I televizní sriály mají lepší. Ale je tu pár slušných nápadů, Thomas Sangster hraje dobře, obzvláště v závěru. Finální pointu jsem očekával a popravdě si ji mohli odpustit...nic tak stupidního jsem dlouho neviděl....
Vega (1987) (pořad)
Spolu s magionem jednoznačně největší kultovka mého dětství. Nostalgická srdcovka, nemůžu hodnotit jinak.
Magion (1984) (pořad)
Při vzpomínce na tento pořad pouze zamáčknu slzu v oku. Seriály, v něm odvysílané, jsou pro mnoho lidí mé generce naprosto kultovní. Dnes bohužel na českých obrazovkách tento typ pořadu chybí....a když vidím, co dnes vysílají, je mi současné generace dětí líto. Za pravdu mi dají všichni, kteří u tohoto pořadu vyrůstali.
Kurýr 3 (2008)
Jednička byla dobrá, dvojka ještě lepší...tady bohužel tvůrci narazili. Nápadů je sice dost, ale místy je to už fakt ujetý, navíc práce kamery a hlavně střih posílají bitkařský scény do kytek. A tý ukrajince jsem nevěřil ani nos mezi očima, natož její zamilovanost do pana Transportéra. Navíc hlavní hrdina, který v předchozích dílech tak nerad porušoval pravidla a jejich porušení mu umožnilo vyvíjet charakter, tady na pravidla úplně dlabe. Celý film tak vlastně drží nad vodou pouze Jason Statham, který je prostě neuvěřitelný sympaťák, a pak jeho přítel francouzský komisař, který bohužel nemá tolik místa jako v předchozích dílech a taky méně hláškuje. Ale jako akční film k pivku dobrý.3*