Recenze (1 935)
Pupendo (2003)
Chtěl jsem dát 3*, ale další přidám za hledání propisky.
Bambi Meets Godzilla (1969)
Muhehehe!
Rocky Horror Picture Show (1975)
Tak jo, viděl jsem to a plně chápu, že to je pro spoustu lidí kult. Taky chápu, že se najdou tací, kterým tenhle filmek nesedl, ale já byl spokojen. Tim Curry má prostě nejlepší roli své kariéry a na muzikál je tam hodně chytlavé hudby. Už jen písničku při úvodních titulcích sotva dostanu z hlavy. Bylo to fajn a těším se na druhé shlédnutí, ale na dokonalost tomu něco chybělo. Trošičku došperkovat scénář a trochu víc parodických scén.
Freddyho noční můry (1988) (seriál)
Vykrádačka původních, ve srovnání s tímto, takřka geniálních filmů. I když pár nápadů se tu taky našlo.
Doba ledová (2002)
"Chraňte blbouní způsob života!"
Hledá se Nemo (2003)
"Ryba je kámoš, ne žrádlo!", "Až na blbý delfíny!" Tenhleten snímeček nemá chybu, originální námět, příjemné zpracování a fůra gagů, které bezchybně fungují. Hvězdička za žraloky, hvězdička za Dory ("Něco tě žere?"), hvědička za racky ( neuvěřitelně mi připomínali blbouny z doby ledový), hvězdička za Bouráka, hvězdička za obyvatele akvária, hvězdička za...moment, těch už je moc.:-)
Zoufalé manželky (2004) (seriál)
Tak si to shrňme. Občas se tu najde pár vtipných momentů, založených na ironických hláškách či výkonech mužských postav. Banda "hlavních hrdinek" mi však ponejvíce připomíná klub ošklivek. A to i přesto, že Teri Hatcher jsem před 12 lety považoval za fakt pěknou ženskou.
Sex ve městě (1998) (seriál)
Brrr....už jenom hlavní hrdinky...brrr.!
Beverly Hills 90210 (1990) (seriál)
Tu hudbu doteď slyším znít v hlavě, ale jak už tu někdo psal, v mých 10 -12 letech jsem to nesledoval, stačilo pouhých pár minut a radši jsem se věnoval jiným zájmům, např. horrorům.
Burani ve městě (1999)
Lepší tři hvězdy. Na originál to nemá. Aspoň, že je tu starosta New Yorku Gulianni.