Recenze (1 731)
Bohemian Rhapsody (2018)
Na první dobrou absolutní spokojenost!
Úžasňákovi 2 (2018)
Já nějak nevím :/
Velký zlý lišák (2017)
Luxusní technická stránka a skvělá animace, dokonce i humor není uplně jednoduchý jen pro děti. Za mě plný počet už jen pro to, že to nebylo levné 3Dčko.
Narcos (2015) (seriál)
Série o Escobarovi naprosto skvělé. Wagner Moura je chvilkama až strašidelný. 4,5*
Blade Runner 2049 (2017)
Zajímavé sci-fi, poměrně zbytečně naroubované na svět Blade Runnera. S odstupem času mám dojem, že kdyby se vynechalo jakékoliv pojítko s původním filmem a jednalo se o "nové" postavy, dopadlo by to naprosto stejně. I tak ale pořád nadstandard.
V srdci moře (2015)
Tak laciné greenscreeny jsem neviděl ani nepamatuju, ale celkově velryba výborná, příběh zajímavý, jenom je to dlouhé jak dědečkova šála strejčka Váni a bůhvíjak pamětihodné to bohužel není. 3*
Tvář vody (2017)
Až na ty docela explicitní sexuální momenty docela fajn rodinná podívaná a nádherná 50's výprava. 3,5*
Deadpool 2 (2018)
Pravděpodobně nejdražší camea ever :D Jenom nerozumím, proč tam Reynolds za každou cenu cpe ty sexuální úchylárny (blowjob Colossovi?) Nemám pocit, že v komiksu je Deadpool nadržený bisexuál.
Jan Palach (2018)
Až na několik scén, jejichž smysl mi unikl, má film parádní atmosféru. Snad poprvé za EVER má český film hudbu, která stimuluje a funguje jako vypravěcí prvek. Scéna s příjezdem tanků byla asi to nejsilnější, co jsem kdy v českém filmu viděl. Konec bohužel nějak přichází ve zvláštní moment, protože buď jste ho čekali dřív, nebo trochu později - jako když se špatně vzbudíte. Prostě to k němu málo vygradovalo, protože předposlední čtvrtina filmu silně zpomalí, až skoro nervózně čekáte, kdy už se zas něco bude dít. Skvěle zahráno, vynikající maskérna a výprava a ta titulková skladba mě mrazila až v mozku. I tak je ale malátný prostředek důvod pro "jen" 3,5*.
Noční hra (2018)
Žánrově se to přeléva z thrilleru do komedie, zábavná jízda bez zbytečně debilních scén, jenom ten soundtrack je TOTÁLNĚ MIMO. Měl jsem pocit, že sleduju Trona nebo Blade Runnera. Herci super včetně "camea" na závěr (Go Dexter!). Možná trochu překombinované, ale bavil jsem se. 3,5*