Recenze (4 470)
Deadpool 2 (2018)
Líbilo se mi více než první díl - ubylo totiž toho nejjednoduššího pubertálně laciného humoru. Deadpool 2 je přitom až neuvěřitelně utržený ze řetězu, má skvělé spolu- i protihráče (Josh Brolin je jako Cable fantastický, Zazie Beetz si vás v roli Domino stoprocentně získá), opět mu nedělá problém vzbudit uvěřitelné emoce ani neřízené salvy smíchu, děje se v něm mnoho nečekaného (X-Force!!!) a ani na chvíli to není křečovité. Super.
Psí ostrov (2018)
Hravost na maximum. Někdy v polovině filmu jsem se sice přistihl, že se nechávám naprosto unášet tou krásnou animací, metráky nápadů, humorem, dojemnýma psíma očima a Desplatovou hudbou a vlastně se moc nesoustředím na děj, ale tím spíš se na Psí ostrov rád podívám znovu.
Kočičí selfie (2016) (studentský film)
Dobrá legrácka, na studentské poměry více než dobrá.
Dustin (2015)
Óóóóhromně roztomilé :)
Železná díra (2011)
Velmi dobrý dokument. Takřka ani na chvíli (snad s výjimkou písně Nad stádem koní) jsem neměl pocit, že je nějaká situace nahraná výhradně pro kameru, vše působilo autenticky... A to je výjimečný úkaz.
Avengers: Infinity War (2018)
Russoovi si s Infinity War poradili stejně jako s Občanskou válkou - s přehledem kočírují ohromné (až obrovské) množství postav, z nichž každá dostane prostor, humor i emoce dávkují s citem, akce je bombastická, film vůbec na nic nečeká a šlape od začátku do konce... Kdekoho určitě překvapí, jak zdařile vykreslený záporák je Thanos, opravdu se povedl. Rozdělení na dva filmy určitě má smysl - nejen proto, že je co vyprávět, ale hlavně proto, že si po finále vůbec nedovedu představit, co všechno se ve druhém dílu semele a ohromně rád si na to počkám.
Ztratili jsme Stalina (2017)
Zcela úžasná komedie, na které se mi nejvíce líbí to, že není ani trošku hloupá. Vypráví vtipně o vážných věcech, aniž by je zesměšňovala nebo znevažovala. Scénář je nabitý ohromnými fóry, herecké obsazení hodinářsky sehrané (Steve Buscemi a Michael Palin byli sázka na jistotu, ale když na scénu vtrhl Žukov Jasona Isaacse, dostalo vše ještě větší grády) a jediný vtípek nezůstane bez pointy. Ruku na srdce, Rusové by tenhle film zakázali i kdyby to nebyla komedie a kdyby vše líčil doslova a smrtelně vážně - jenže pak bych určitě neměl chuť vidět ho znovu a znovu. A znovu.
Domácí mazlíček (2008)
Klišé, klišé, klišé, sem tam dobrý vtip. Že bych Domácím mazlíčkem promarnil hodinu a půl života, si nemyslím hlavně díky Emmě Stone a Kat Dennings, které mu dopravdy kralují. Anna Faris sice také nehraje špatně, ale na můj vkus až příliš tlačí na pilu a k Pravé blondýnce Reese Witherspoon (od stejných scenáristek) může jen vzhlížet.
Život pod vodou (2004)
Život pod vodou je kouzelný film, na který musíte mít tu správnou náladu. A já ji dnes měl.
The Continuing and Lamentable Saga of the Suicide Brothers (2009)
Stejně podivný jako nápaditý a stoprocentně stylový kraťas. Každá grimasa Keiry Knightley stojí za vidění... A k závěrečným titulkům není opravdu co dodat.